RoGeReK98 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Witam. Szarpie mi silnikiem, korekty na 2 cyl. +1,6 a na 4cyl. +2,4 1 3 bliskie 0 Mocy nie ubyło nie kopci? przejmować się tym? czy pompowtryski padają lub mogą to być oringi, wałek? Co dalej powinienem sprawdzać. Dziękuje za każda pomysł! 1
Pieterb Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Najprędzej uszczelnienie pompowtrysku już się kończy(te dwa co na plusie masz) i radził bym to zrobić bo będzie i tak coraz gorzej.
RoGeReK98 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2021 2 minuty temu, Pieterb napisał: Najprędzej uszczelnienie pompowtrysku już się kończy(te dwa co na plusie masz) i radził bym to zrobić bo będzie i tak coraz gorzej. Dzieki za odpowiedz a mogę to czymś potwierdzić? czy muszę rozbierać? ew. z tego może wynikać stan silnika czyli uszkodzone coś na 2 i 4 cylindrze? 330k nalotu ma więc. Chyba że poprostu zabrać się za uszczelnienia i zobaczyć efekt. Pozdrawiam!
Pieterb Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Może też być i jakieś inne uszkodzenie na tych cyl. ale bez rozebrania raczej konkretnie i na 100% to nie da się stwierdzić. Uszczelnienie pompek kosztuje stosunkowo nie wiele więc od tego bym zaczął. Tu ewentualnie jeszcze można zobaczyć grupę 23 i ewentualnie jeszcze test na zimnym silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się