Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki w kolumnie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od dłuższego czasu zauważyłem że przy szybkich ruchach kierownica mam takie stuku jak na filmie. Co to według was może być? Dodam że magiel miałem regenerowany, zawieszenie sprawdzone na stacji. Tylko takie stuki występują na odpalonym aucie. Czy ktoś z was może mi doradzić co mógłbym jeszcze sprawdzić? 

Opublikowano

Mam tak w b5 i kolega w passacie b5 i nic się nie dzieje więcej. Ale stawiam ze to listwa magla albo krzyżak

Opublikowano (edytowane)

Luz między krzyżakiem, a kolumną kierowniczą ,wymieniłem całą kolumnę i teraz nie stuka

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

Ciężko to samemu wymienić? Jak się do tego zabrać 

Opublikowano

Zdejmujesz kierownicę I wszystko co jest za nią (taśma ,moduł,manetki),odkręcasz krzyżak przy maglu(1 śruba) wyciągasz krzyżak,odpinasz wiązkę od kolumny,odkręcasz 4 śruby i kolumna na wierzchu,dość prosta operacja,najgorzej odkręcić stacyjkę bo przykręcona śrubami zrywalnymi i trzeba przecinakiem stuknąć,u mnie lekko poszły,co prawda kolumnę kupiłem ze stacyjką, ale przełożyłem swoją,ważne żebyś ustawił sobie znacznik położenia kierownicy(kreska na wieloklinie)później prz montażu i demontażu kiery kreski pokrywają się na kierownicy z tą na wieloklinie kolumny,składasz w odwrotnej kolejności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...