arekx123 Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 Witam. Od dłuższego czasu zauważyłem że przy szybkich ruchach kierownica mam takie stuku jak na filmie. Co to według was może być? Dodam że magiel miałem regenerowany, zawieszenie sprawdzone na stacji. Tylko takie stuki występują na odpalonym aucie. Czy ktoś z was może mi doradzić co mógłbym jeszcze sprawdzić? VID_20210904_184843.mp4
--Rafcio-- Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 Mam tak w b5 i kolega w passacie b5 i nic się nie dzieje więcej. Ale stawiam ze to listwa magla albo krzyżak
greg2505 Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 (edytowane) Luz między krzyżakiem, a kolumną kierowniczą ,wymieniłem całą kolumnę i teraz nie stuka 20210630_184943.mp4 Edytowane 5 Września 2021 przez greg2505
arekx123 Opublikowano 5 Września 2021 Autor Opublikowano 5 Września 2021 Ciężko to samemu wymienić? Jak się do tego zabrać
greg2505 Opublikowano 6 Września 2021 Opublikowano 6 Września 2021 Zdejmujesz kierownicę I wszystko co jest za nią (taśma ,moduł,manetki),odkręcasz krzyżak przy maglu(1 śruba) wyciągasz krzyżak,odpinasz wiązkę od kolumny,odkręcasz 4 śruby i kolumna na wierzchu,dość prosta operacja,najgorzej odkręcić stacyjkę bo przykręcona śrubami zrywalnymi i trzeba przecinakiem stuknąć,u mnie lekko poszły,co prawda kolumnę kupiłem ze stacyjką, ale przełożyłem swoją,ważne żebyś ustawił sobie znacznik położenia kierownicy(kreska na wieloklinie)później prz montażu i demontażu kiery kreski pokrywają się na kierownicy z tą na wieloklinie kolumny,składasz w odwrotnej kolejności
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się