sitar 61 Opublikowano 18 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2021 Witam czy przy wymianie rozrzadu wymieniacie szpilki napinacza i rolek czy zostawiacie stare? Nie w każdym zestawie są nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur11 1 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Ja zostawiam stare, ale jak wymienisz to tez się nic nie stanie. Tylko przy zmianie śrub pamiętaj aby przed wkręcenie je posmarować klejem do gwintów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Rozrząd rozrządowi nie jest równy ale mam pytanie czy nowe śruby/szpilki posiadają klej ?. Z mocnym klejem i otworami w aluminium byłbym ostrożny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 20 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 (edytowane) Chodziło mi o silniki CR , wiem że w PD bywały problemy ze zrywającymi się szpilkami i gwintami. O ile dobrze pamiętam to szpilka dolnej rolki prowadzącej ma klej ale jest wkrecana w blok, szpilka napinacza jest wkręcana w głowicę i kleju nie ma. W elsie nie ma najmniejszej wzmianki o wymianach szpilek przy wymianie rozrządu i byłem ciekawy jak wy postępujecie. Może jeszcze ktoś się wypowie? Edytowane 20 Września 2021 przez sitar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się