Tomi993 Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 (edytowane) Cześć, Myślę nad oil catch can do 2.0 TFSI (CPMB), ale patrząc na ceny jakoś mnie odrzuca (2000 PLN Bar-Tek na allegro) . Rozsądnie wyceniony jest jedynie zestaw z aliexpress ale tam są strasznie małe średnice węży (10mm). Film z instalacji zestawu z Ali: youtube.com/watch?v=Ho8vlMpb3UE Zastanawiam się nad 2 rozwiązaniami: 1. Kupno zestawu z Ali, rozwiercenie otworu pod większe kolanko, wymiana węży na większe i wymiana catch tanka na FMIC + węże ~20mm fmic.pl/inne/253-5978-oil-catch-tank.html Wydaje się średnio sensowne ze względu na koszty: zestaw z Ali 450 + przesyłka 150 + catch can 200+przesyłka + wąż ~70 = ~900zł 2. Modyfikacja oryginalnej odmy: - zaślepienie połączenia odmy z kolektorem dolotowym - usunięcie zaworu zwrotnego od strony turbo - usunięcie membrany wraz ze sprężyną (brak połączenia z kolektorem dolotowym <=> podciśnienia na wolnych obrotach) - podłączenie catch tanka między odmę a dolot turbo Tutaj kosztowo najlepiej i jednoczenie wydaje się że będzie dobrze działać: catch can 200+przesyłka + wąż 70 = ~300 Dajcie znać czy to ma sens i co o tym sądzicie. Edytowane 20 Września 2021 przez Tomi993
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się