Tomi993
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Tomi993
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Bielsko-Biała
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CNCD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Tomi993
0
Reputacja
-
Proszę o wycenę kompletnego rozrządu A4 B8 2.0T CPMB (USA)
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
Tomi993 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
dubel, prośba o usunięcie -
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
Tomi993 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Proszę o wycenę kompletnego rozrządu A4 B8 2.0T CPMB (USA) -
Hej, Podeślesz namiar na zestaw do wymiany oraz blokady? Wymieniałeś też napęd pompy oleju i koła czy tylko łańcuchy i ślizgi?
-
Cześć, Myślę nad oil catch can do 2.0 TFSI (CPMB), ale patrząc na ceny jakoś mnie odrzuca (2000 PLN Bar-Tek na allegro) . Rozsądnie wyceniony jest jedynie zestaw z aliexpress ale tam są strasznie małe średnice węży (10mm). Film z instalacji zestawu z Ali: youtube.com/watch?v=Ho8vlMpb3UE Zastanawiam się nad 2 rozwiązaniami: 1. Kupno zestawu z Ali, rozwiercenie otworu pod większe kolanko, wymiana węży na większe i wymiana catch tanka na FMIC + węże ~20mm fmic.pl/inne/253-5978-oil-catch-tank.html Wydaje się średnio sensowne ze względu na koszty: zestaw z Ali 450 + przesyłka 150 + catch can 200+przesyłka + wąż ~70 = ~900zł 2. Modyfikacja oryginalnej odmy: - zaślepienie połączenia odmy z kolektorem dolotowym - usunięcie zaworu zwrotnego od strony turbo - usunięcie membrany wraz ze sprężyną (brak połączenia z kolektorem dolotowym <=> podciśnienia na wolnych obrotach) - podłączenie catch tanka między odmę a dolot turbo Tutaj kosztowo najlepiej i jednoczenie wydaje się że będzie dobrze działać: catch can 200+przesyłka + wąż 70 = ~300 Dajcie znać czy to ma sens i co o tym sądzicie.
-
Udało się komuś z was dorwać zestaw oil catch can w rozsądnej cenie? Te z ali wydają się mieć strasznie małe średnice węży (10mm). W europie znalazłem Bar-Tek, ale kosztuje 500euro... Ew. czy próbował ktoś podpiąć zaslepic polaczenie odma/kolektor i wrzucic catch tank miedzy odme a turbo?