reb00 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 (edytowane) Witam, borykam się z wypadaniem zapłonu powyżej 3 tysięcy obrotów. Miałem błędy P2309, P0300, P0304, P0420. Po skasowaniu błędów i zamienieniu cewki 1 z 4 wrócił błąd P2309- Cewka zapłonowa D regulacja uzwojenia pierwotnego- sygnał za niski. Jeśli kilkukrotnie ją przebutuje to wracają również poprzednie błędy. Świece wymienione na nowe, wiązka od cewki do ECU nie jest naruszona w żaden sposób. Samego ECU nie rozbierałem. Skasowałem błedy i zrobiłem logi, aczkolwiek nawet w trybie manualnym zbijało mi na drugi bieg przy wciśnięciu gazu. Macie jakiś patent na to? :/ http://vaglogi.pl/log-002_031_8JCC3f.html http://vaglogi.pl/log-003_020_iH7qHp3.html http://vaglogi.pl/log-091_093_dwrq658.html http://vaglogi.pl/log-115_118_1kAnR8v.html Po tych logach odczytałem błędy z silnika, wróciły wspomniane na początku postu poza katalizatorem: 008969 - Sterowanie cewki zapłonowej 4 P2309 - 002 - Zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 4 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 252786 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 3429 /min Obciążenie: 100.0 % Prędkość: 44.0 km/h Temperatura: 91.0*C Temperatura: 20.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 13.335 V 000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 001 - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 252786 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 4565 /min Obciążenie: 99.6 % Prędkość: 61.0 km/h Temperatura: 91.0*C Temperatura: 19.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 13.335 V 000772 - Cylinder 4 P0304 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 252786 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 4565 /min Obciążenie: 99.6 % Prędkość: 61.0 km/h Temperatura: 91.0*C Temperatura: 19.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 13.335 V Czasem jej się odwidzi i idzie w całym zakresie obrotów bez zająknięcia. Próbowałem odpiąć przepływkę i wtedy problemu nie było przy żadnej próbie, ale była bardzo słaba w całym zakresie obrotów. Możliwe jest to, że wariackie odczyty przepływki przez np. uszkodzoną odmę wywalają akurat ten błąd P2309? Na chłopski rozum nijak się to ma do rzeczy. Przepływkę wyjmowałem i faktycznie było tam trochę oleju, ale po wyczyszczeniu nic się nie zmieniło. Czy ktoś może coś poradzić? Które grupy jeszcze warto logować? To początek mojej przygody z benzynowymi silnikami więc nie bardzo wiem co dalej sprawdzać. Edytowane 15 Października 2021 przez reb00
Mano4 Opublikowano 12 Listopada 2021 Opublikowano 12 Listopada 2021 Auto jest po programie wrzuć jeszcze z kanału 33 może paliwa brakuje.Jak tam szklanka popychacza i wałek czy nie wytarty....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się