leonsiem 1 Posted October 16, 2021 Share Posted October 16, 2021 Witam proszę o objaśnienie kodów błędów Pacjent Audi A4 B8 2.0 TDCI 140 KM 2012 rok polift Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,073 Posted October 16, 2021 Share Posted October 16, 2021 Nie wrzucaj zdjęć tylko wstaw pełny autoscan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 353 Posted October 17, 2021 Share Posted October 17, 2021 Wszystko jest do zrobienia , na FORUM zreszta nieraz było w 5F czyli adres sterownika Nawigacji masz typowe błedy po aktualizacji systemu i mapy w Gateway 19 brak komunkacji z Alternatorem który ma diagnoze po LIN Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonsiem 1 Posted October 17, 2021 Author Share Posted October 17, 2021 3 godziny temu, wrclaguna napisał: Wszystko jest do zrobienia , na FORUM zreszta nieraz było w 5F czyli adres sterownika Nawigacji masz typowe błedy po aktualizacji systemu i mapy w Gateway 19 brak komunkacji z Alternatorem który ma diagnoze po LIN Dzieki za pomoc Blad 03276 udalo mi sie usunac Blad 03175 jest tez tu opisany wiec pewnie sobie poradze, ale jest jeszcze jeden blad 03623 bede szukal sam na forum ale jakbys mial jakiegos linka gdzie juz bylo to poruszone to bylo by super, nie ze mi sie nie chce szukac, ale mam roczne dzieciątko w domu :-) mega porzeracz czasu:-) Co do bledu z Gateway 19 "02252" jaka moze byc przyczyna? alternator do wymiany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonsiem 1 Posted October 17, 2021 Author Share Posted October 17, 2021 to wynik autoscanu Log-WAUZZZ8K0DA024156-178620km-110989mi.txt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,073 Posted October 17, 2021 Share Posted October 17, 2021 (edited) Tak jak kolega wyżej już napisał, jest problem z komunikacją po LIN-BUS pomiędzy alternatorem, BEM i Gateway. Te trzy komponenty są ze sobą połączone i komunikują się poprzez LIN-BUS. Sprawdż przy alternatorze kostki, połączenia, przewody. Jeżeli tam wszystko jest ok możesz na próbę podciągnąć jeden luźny przewód (bypass) z alternatora do BEM jako LIN-BUS, wykasować błąd i zobaczyć czy powróci. Jeżeli nie to masz przyczynę. LIN-BUS to fioletowo-niebieski przewód przy alternatorze oraz przy BEM. Inną możliwością może być także uszkodzone sprzęgiełko alternatora. Uzupełnij poprawnie profil ułatwi to odpowiedzi w zapytaniach, bo nie trzeba będzie każdorazowo pytać jaki masz silnik. Twój kod silnika to CJCA a nie 1B. Edited October 17, 2021 by Muskel1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now