Jump to content
IGNORED

Problem z pracą silnika a4b6 2.0ALT


seyker
 Share

Recommended Posts

Witam, problem polega na gaśnięciu samochodu, szarpaniu podczas jazdy i czasami falowaniu obrotów. Problem pojawia się tylko na w pół nagrzanym silniku lub nagrzanym, obstawiam że to wina przepływomierza lub przepustnicy bo tak wynika z błędów silnika tylko nie wiem w co celować i jak sprawdzić żeby wiedzieć co wymienić. Najbardziej odczuwalny problem jest po zgaszeniu nagrzanego silnika jak ostygnie do połowy wtedy ciągle gaśnie dopóki się nie nagrzeje znowu do 90 stopni. Czasami potrafi w trakcie jazdy zacząć szarpać i gasnąć na biegu jałowym. Miałem uszkodzoną odme, pęknięty separator oleju i wąż od podciśnienia, teraz jest wszystko wymienione nie ma lewego wlotu powietrza ale problem nie zniknął więc obstawiam że przez to rozwalił się przepływomierz lub coś z przepustnicą . 

Z góry dzięki za pomoc 

9 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction P1519 - 008 - Implausible Signal 17658 - Fuel Level too Low P1250 - 008 - Implausible Signal

Link to comment
Share on other sites

Niezła litania. Na początek sprawdź synchro rozrządu, bo wszystko wskazuje na jego przestawienie lub uszkodzenie fazatora. Potem zrób log statyczny 2+33 i dynamiczny od 1,5tys do 6tys też 2+33 na benzynie po skasowaniu błędów, o ile chociaż rozrząd na pasku jest na znakach :P  Poza tym masz do wymiany czujnik stop pod pedałem hamulca. P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...