Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryskiwacze 1.8 tfsi CABB


MichalS95

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

ostatnio zdarzyła mi się, że wypadł mi zapłon na 4 cylindrze, miesiąc wcześniej wymieniłem świece na nowe NGK. Auto pojechało do mechanika, diagnoza wtrysk - wymieniony na nowy i auto śmiga. Przejechałem 500 km i znowu ta sama sytuacja tylko że na 3 cylindrze. Zobaczyłem świece i była osmolona i mokra na tym 3 cyl., ale auto odpaliłem na tym zestawie - nic nie wymieniałem. Pomyślałem że to wina cewki była że się jakoś zacieła czy co i ją wymieniłem ale może to jednak wtryskiwacze mi wypadają? Ktoś miał taki problem? Jakieś rady? Spalanie na jałowym waha się 0,9-1,1l/h więc chyba nie leje za dużo ten wtrysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wtryski padają tak samo jak cewki to nie nowość. Szczerze? Wiem, że jest to wydatek i może łatwo się mówi ale jak masz zamiar jeździć jeszcze chwilę tym autem i mieć spokój to 4ry nowe cewki np. z NGK U5014 i 4ry nowe wtryski z Boscha (z tego co pamiętam zestawów uszczelek nie trzeba bo one są już, że tak powiem odziane). Przy okazji demontażu kolektora czyszczenie dolotu w głowicy wraz z zaworami i musi być dobrze. Tak na boku warto sprawdzić też kompresję i jak ze spalaniem oleju?

Ja u siebie mam 4ry nowe cewki, 4ry wtryski i zapominasz o temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem pozostałe 3 wtryski na nowe bosha. Dolot czyściłem rok temu ale teraz też od razu przeczyściłem chociaż dużo się nie nazbierało nagaru. Cewek nie zmieniałem. Kompresja zmierzona na każdym cylindrze 9 barów. Jeżdżę ponad rok i nie spala mi oleju. Może nie znaczne ubytki na odmie ale nawet nie dolewam.

P.S Napisałeś w stopce, że masz stage 1. Też mam w planach zrobić stage 1 lub 2 od razu, tylko nie wiem jak z przeglądem jak będę miał wycietego kata i czy warto downpipe montować przy założeniu że nie będę robił wydechu przelotowego. Może Ty się bardziej orientujesz czy warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stage 1 warto bo nie ingerujemy totalnie w nic, a samym softem już uzyskujemy spory przyrost. W serii miałem 175KM i 265Nm.

Jeśli chodzi o dalsze modyfikacje to sam mam dylemat już od dawna. Obawiam się, że bez kata może zacząć lekko kopcić, zacznie "śmierdzieć" za samochodem jak ze starych opli czy hond spalających olej :D czy tak faktycznie będzie nie mam pojęcia. Przeglądy i wyjazdy za granicę bez kata w dzisiejszych czasach to mój drugi dylemat i kolejna kwestia to czy robić cały wydech czy tylko downpipe...różnie firmy tuningowe mówią. W moim przypadku kiedy już mam ten Stage 1 tak sobie myślę, że jednak program też kosztuje jakieś tam niemałe pieniądze i wolałbym chyba już dać od razu większy IC (chłodnicę powietrza), wydech i co tam jeszcze jest potrzebne i zrobić coś konkretniejszego od razu niż dać tylko downipe i uzyskać tak naprawdę niewiele więcej. Może ktoś się jeszcze wypowie co o tym myśli?

A i trzeba mieć świadomość, że fajnie mieć paliwo 98 by uzyskać np. w Stage1 te około 220KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...