Skocz do zawartości

MichalS95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MichalS95

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Mrągowo

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MichalS95

0

Reputacja

  1. Ciekawe spostrzeżenie. Czyli mam rozumieć że jak pojadę do tunera zmienić soft to muszę odmę zmienić? @mareqww
  2. MichalS95

    Co to za wyciek

    Cześć, wygląda na to że mam ten sam problem. Mechanik powiedział żebym kupił zestaw uszczelniający ale w etce znalazłem to czyli tylko ten oring nr 2 się wymienia? O jakiej uszczelce mówicie? @Piotr1-72@kixi4 Popychacz też wymieniać ? Edit: znalazłem w etce tą uszczelkę. Zamówiłem nawet w razie czego nawet ten popychacz. Pozdrawiam
  3. Wymieniłem pozostałe 3 wtryski na nowe bosha. Dolot czyściłem rok temu ale teraz też od razu przeczyściłem chociaż dużo się nie nazbierało nagaru. Cewek nie zmieniałem. Kompresja zmierzona na każdym cylindrze 9 barów. Jeżdżę ponad rok i nie spala mi oleju. Może nie znaczne ubytki na odmie ale nawet nie dolewam. P.S Napisałeś w stopce, że masz stage 1. Też mam w planach zrobić stage 1 lub 2 od razu, tylko nie wiem jak z przeglądem jak będę miał wycietego kata i czy warto downpipe montować przy założeniu że nie będę robił wydechu przelotowego. Może Ty się bardziej orientujesz czy warto?
  4. Problemem była cewka sterująca zmiennymi fazami.
  5. @KviczoL mam ten sam silnik i ten sam problem. Co u Ciebie było?
  6. Cześć, ostatnio zdarzyła mi się, że wypadł mi zapłon na 4 cylindrze, miesiąc wcześniej wymieniłem świece na nowe NGK. Auto pojechało do mechanika, diagnoza wtrysk - wymieniony na nowy i auto śmiga. Przejechałem 500 km i znowu ta sama sytuacja tylko że na 3 cylindrze. Zobaczyłem świece i była osmolona i mokra na tym 3 cyl., ale auto odpaliłem na tym zestawie - nic nie wymieniałem. Pomyślałem że to wina cewki była że się jakoś zacieła czy co i ją wymieniłem ale może to jednak wtryskiwacze mi wypadają? Ktoś miał taki problem? Jakieś rady? Spalanie na jałowym waha się 0,9-1,1l/h więc chyba nie leje za dużo ten wtrysk.
  7. @Adam34 wymieniałeś razem z zaworem regulacji ciśnienia 06H115243?
  8. Cześć, @manianek i jak udało się coś ustalić? Ja mam dwa te same błędy tj. 2795 i 2796 i silnik drzy na wolnych, będę wymieniał zawór sterujący ciśnieniem oleju N428 i zobaczę czy to pomoże. EDIT: wymieniłem cewke sterującą zmiennymi fazami i pomogło
  9. Dzięki za odzew. Sprawdziłem tak jak mówiłeś, u mnie ustawia się na 36 stopni po dodaniu gazu zbliża się do zera, ale raczej oscyluje wtedy w okolicach zera niż na minusowych wartościach. Ten zawór o którym mówisz to już go wymieniłem wcześniej na nowy, nie było syfu na starym.
  10. Witam, silnik (CABB) nierówno pracuje na jałowym i ma dwa błędy (2796 dopiero teraz mi wyskoczył, tak to ostatnio tylko 2795): 2 Faults Found: 2796 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A 00 [096] - Slow Response Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 153771 km Date: 2020.10.12 Time: 18:40:33 Engine speed: 1657.00 /min Normed load value: 39.6 % Vehicle speed: 51 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 21 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 13.937 V 2795 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 00 [104] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 153792 km Date: 2020.10.13 Time: 21:59:20 Engine speed: 1193.50 /min Normed load value: 41.2 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 20 °C Intake air temperature: 18 °C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 13.937 V Rozrząd wymieniany na wiosnę (jeszcze przez niemca) więc idąc w tym kierunku i problemem zmiennych faz: wymieniłem odmę - membrana była dziurawa, jak również podporę wałka rozrządu na oryginalną chociaż sitko było ok ale była jakaś podróba + zawór zmiennych faz z INY dodatkowo wyczyściłem dolot z nagaru. Zmierzyłem ciśnienie oleju. w załączniku dwa stany. Gdzieś na grupie przeczytałem że prawidłowe to 2-2,5bara na wolnych obrotach, a powyżej 3k obrotów 4bary. Jak widać u mnie trochę niższe wartości, więc myślę jeszcze o wymianie regulatora ciśnienia oleju bo pompa raczej ok, ciśnienie nie faluje tylko dwa stałe poziomy ale niższe niż powinny być. Co myślicie? Może mieliście ten problem. Czego się chwytać? Pozdrawiam. 4n9vnror.bmp gke76kge.bmp
  11. Cześć, rozwiązałeś problem? U mnie ten sam silnik CABB. Błąd P0011 złe sterowanie fazami rozrządu trzęsie budą na wolnych obrotach (lekko dodam gazu i nie trzęsie), w związku z tym wymieniłem zawór i podstawę wałka rozrządu ale to nie pomogło więc idąc dalej sprawdziłem ciśnienie oleju. Na wolnych obrotach jest tak 1.9, a powyżej 3k obrotów lekko ponad 3k barów. Gdzieś na forum pisali, że "B8 ma dwustopniowy podział ciśnienia oleju. Do 2500-3000 obr/min ma ok 2-2.5 bara Powyżej 3000 skacze na 4 bary" Nie wiem czy u mnie nie jest ciut za niskie i iść tym tropem. Jak rozwiązałeś problem to jakie masz ciśnienie w tych dwóch zakresach obrotów? Pozdrawiam 4n9vnror.bmp gke76kge.bmp
  12. Cześć wszystkim. Właśnie kupiłem Audi a4 b8 2008r. Pochodzę z Mazur ale obecnie siedzę w Gdańsk. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...