Jump to content

MichalS95

Pasjonat
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About MichalS95

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Mrągowo

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    1.8 TFSI
  • Engine code
    CABB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

MichalS95's Achievements

0

Reputation

  1. Dzięki za odzew. Sprawdziłem tak jak mówiłeś, u mnie ustawia się na 36 stopni po dodaniu gazu zbliża się do zera, ale raczej oscyluje wtedy w okolicach zera niż na minusowych wartościach. Ten zawór o którym mówisz to już go wymieniłem wcześniej na nowy, nie było syfu na starym.
  2. Witam, silnik (CABB) nierówno pracuje na jałowym i ma dwa błędy (2796 dopiero teraz mi wyskoczył, tak to ostatnio tylko 2795): 2 Faults Found: 2796 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A 00 [096] - Slow Response Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 153771 km Date: 2020.10.12 Time: 18:40:33 Engine speed: 1657.00 /min Normed load value: 39.6 % Vehicle speed: 51 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 21 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 13.937 V 2795 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 00 [104] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 153792 km Date: 2020.10.13 Time: 21:59:20 Engine speed: 1193.50 /min Normed load value: 41.2 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 20 °C Intake air temperature: 18 °C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 13.937 V Rozrząd wymieniany na wiosnę (jeszcze przez niemca) więc idąc w tym kierunku i problemem zmiennych faz: wymieniłem odmę - membrana była dziurawa, jak również podporę wałka rozrządu na oryginalną chociaż sitko było ok ale była jakaś podróba + zawór zmiennych faz z INY dodatkowo wyczyściłem dolot z nagaru. Zmierzyłem ciśnienie oleju. w załączniku dwa stany. Gdzieś na grupie przeczytałem że prawidłowe to 2-2,5bara na wolnych obrotach, a powyżej 3k obrotów 4bary. Jak widać u mnie trochę niższe wartości, więc myślę jeszcze o wymianie regulatora ciśnienia oleju bo pompa raczej ok, ciśnienie nie faluje tylko dwa stałe poziomy ale niższe niż powinny być. Co myślicie? Może mieliście ten problem. Czego się chwytać? Pozdrawiam. 4n9vnror.bmp gke76kge.bmp
  3. Cześć, rozwiązałeś problem? U mnie ten sam silnik CABB. Błąd P0011 złe sterowanie fazami rozrządu trzęsie budą na wolnych obrotach (lekko dodam gazu i nie trzęsie), w związku z tym wymieniłem zawór i podstawę wałka rozrządu ale to nie pomogło więc idąc dalej sprawdziłem ciśnienie oleju. Na wolnych obrotach jest tak 1.9, a powyżej 3k obrotów lekko ponad 3k barów. Gdzieś na forum pisali, że "B8 ma dwustopniowy podział ciśnienia oleju. Do 2500-3000 obr/min ma ok 2-2.5 bara Powyżej 3000 skacze na 4 bary" Nie wiem czy u mnie nie jest ciut za niskie i iść tym tropem. Jak rozwiązałeś problem to jakie masz ciśnienie w tych dwóch zakresach obrotów? Pozdrawiam 4n9vnror.bmp gke76kge.bmp
  4. MichalS95

    Powitanie

    Cześć wszystkim. Właśnie kupiłem Audi a4 b8 2008r. Pochodzę z Mazur ale obecnie siedzę w Gdańsk. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...