Jump to content

MichalS95

Pasjonat
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About MichalS95

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Mrągowo

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    1.8 TFSI
  • Engine code
    CABB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. Dzięki za odzew. Sprawdziłem tak jak mówiłeś, u mnie ustawia się na 36 stopni po dodaniu gazu zbliża się do zera, ale raczej oscyluje wtedy w okolicach zera niż na minusowych wartościach. Ten zawór o którym mówisz to już go wymieniłem wcześniej na nowy, nie było syfu na starym.
  2. Witam, silnik (CABB) nierówno pracuje na jałowym i ma dwa błędy (2796 dopiero teraz mi wyskoczył, tak to ostatnio tylko 2795): 2 Faults Found: 2796 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A 00 [096] - Slow Response Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 153771 km Date: 2020.10.12 Time: 18:40:33
  3. Cześć, rozwiązałeś problem? U mnie ten sam silnik CABB. Błąd P0011 złe sterowanie fazami rozrządu trzęsie budą na wolnych obrotach (lekko dodam gazu i nie trzęsie), w związku z tym wymieniłem zawór i podstawę wałka rozrządu ale to nie pomogło więc idąc dalej sprawdziłem ciśnienie oleju. Na wolnych obrotach jest tak 1.9, a powyżej 3k obrotów lekko ponad 3k barów. Gdzieś na forum pisali, że "B8 ma dwustopniowy podział ciśnienia oleju. Do 2500-3000 obr/min ma ok 2-2.5 bara Powyżej 3000 skacze na 4 bary" Nie wiem czy u mnie nie jest ciut za niskie i iść tym tropem.
  4. MichalS95

    Powitanie

    Cześć wszystkim. Właśnie kupiłem Audi a4 b8 2008r. Pochodzę z Mazur ale obecnie siedzę w Gdańsk. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...