FamilyAgression Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 (edytowane) Witam, Pacjent A4 B5 2.8 193 km quattro 2.8 V6 30V tiptronic ALG PB+LPG 1998. W samochodzie zostało wymienione całe zawieszenie tj tuleje, wahacze etc; opony, końcówki drążków kierowniczych, zrobiona zbieżność jak i geometria. Kierownica obecnie trzyma się "prosto", jednak przy skrętach czuć jak próbuje ona wrócić do pozycji "prostej" (delikatnie szarpie chcąc wrócić zamiast pozostać w danej pozycji skrętu). Czyżby przegub do wymiany? Proszę o sugestie. Edytowane 25 Października 2021 przez FamilyAgression
vwbacardi Opublikowano 26 Października 2021 Opublikowano 26 Października 2021 (edytowane) Jeżeli chce kiera wrócić w przeciwna stronę do skrętu takim szarpnięciem o kilka stopni to sprawdź pompę wspomagania, w płynie jest brokat? Edytowane 26 Października 2021 przez vwbacardi
przem8 Opublikowano 26 Października 2021 Opublikowano 26 Października 2021 Drążki kierownicze były wymieniane czy tylko końcówki? Mogli uszkodzić magiel przy zmianie drążków.
FamilyAgression Opublikowano 27 Października 2021 Autor Opublikowano 27 Października 2021 W dniu 26.10.2021 o 09:20, vwbacardi napisał: Jeżeli chce kiera wrócić w przeciwna stronę do skrętu takim szarpnięciem o kilka stopni to sprawdź pompę wspomagania, w płynie jest brokat? Jeśli chodzi o płyn to jest czysty, tylko było go trochę mało, więc dolałem-opiłków (brokatu) tam w nim nie ma. Zauważyłem, że ten problem z wracaniem kierownicy pojawia się tylko i wyłącznie przy skręcaniu w prawo, gdy natomiast skręcam w lewo choćby na rondzie to ładnie kierownica się trzyma promienia skrętu.
FamilyAgression Opublikowano 27 Października 2021 Autor Opublikowano 27 Października 2021 (edytowane) W dniu 26.10.2021 o 09:30, przem8 napisał: Drążki kierownicze były wymieniane czy tylko końcówki? Mogli uszkodzić magiel przy zmianie drążków. Wymieniane były tylko końcówki drążków. Sam wyżej opisany problem pojawiał się jeszcze przed zrobieniem zawieszenia, zbieżności, kupna opon i trwa do teraz. Generalnie kierownica chce wrócić do pozycji prostej tylko przy skręcie prawo, tak doprecyzowując. Dodatkowo przy ruszaniu pod górkę, czy nawet przy ruszaniu na prostej drodze czuć w zawieszeniu z przodu przeskakiwanie czegoś, jakby zębów. Ps. Jeśli chodzi o maglownicę no cóż, na razie czekam na inne sugestie ze względu na to, że problem dotyczy jakby jednej strony. Edytowane 27 Października 2021 przez FamilyAgression
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się