Jump to content
IGNORED

Problem z mocą


Kuba5534
 Share

Recommended Posts

Witam forumowiczów. Po zrobieniu chipa w moim B6 1.8T AVJ, padła turbina. Poszła do regeneracji, uszkodzony był blok i wytarty wirnik. Po regeneracji, założona, wymieniony olej, filtry. Na autostradzie, przy 5 biegu i 3k obrotów, dmuchnęło mi doładowanie 1,5bara co wydaje mi się o wiele za dużo. Po paru dniach zaczęły się problemy z mocą, raz była raz nie. Czasem wstawało turbo i dmuchnęło 1bar, a czasem 0,6. Teraz gdy jest po nocy, silnik zimny to auto zbiera się raz dwa jakby odzyskało moc, ale po chwili gdy się podgrzeje to już słabnie i dalej 0 odzewu od turbiny. Komputer pokazał błąd z elektrozaworem regulacji ciśnienia doładowania. Pomóżcie koledzy bo już nie mam głowy co to może być, wyczytałem że wszystko przez zawór n75, drudzy mówią że przepływka, nieszczelnosci. Po wymianie turbiny wszystko zostało podpięte, nie widać aby jakikolwiek wąż od podciśnienia spadł. Proszę o pomoc :(

 

Link to comment
Share on other sites

Logi przynajmniej zrób, myślisz że tu wróżki ze szklanymi kulami siedzą?

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, przem8 napisał:

Logi przynajmniej zrób, myślisz że tu wróżki ze szklanymi kulami siedzą?

Gdybym miał czym i bym potrafił, to bym zrobił 

Link to comment
Share on other sites

Serio, to jak ktoś ma ci pomóc? Kup sobie kabel za 50z, a reszta na forum albo dalej się użalaj, że auto nie jedzie. Ewentualnie zapraszam to chętnie zdiagnozuję.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, przem8 napisał:

Serio, to jak ktoś ma ci pomóc? Kup sobie kabel za 50z, a reszta na forum albo dalej się użalaj, że auto nie jedzie. Ewentualnie zapraszam to chętnie zdiagnozuję.

Nie każdy jest taką złotą rączka jak Ty. Może ktoś miał podobny przypadek i mi pomoże. Więc jak masz głupio dopowiadać to odpuść sobie znawco ;)

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Kuba5534 napisał:

Nie każdy jest taką złotą rączka jak Ty. Może ktoś miał podobny przypadek i mi pomoże. Więc jak masz głupio dopowiadać to odpuść sobie znawco ;)

Powodzenia. Objawy mogą być podobne, a przyczyny zupełnie inne. Bujaj się dalej z wróżbitami.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, przem8 napisał:

Powodzenia. Objawy mogą być podobne, a przyczyny zupełnie inne. Bujaj się dalej z wróżbitami.

Dziękuję :P

Link to comment
Share on other sites

Witam. Przepraszam, że z innej beczki zupełnie ale nie mogę odszukać na forum tematu. W mojej audi mam skrzynie multitronic problem jest taki że jak wyjadę rano na zimnym silniku, gdy olej się nagrzeje to prędkościomierz szaleje do zera i skrzynia szarpie i włącza tryb awaryjny. Po restarcie silnika auto jedzie jakby nic się nie stalo potrafi 400 km przejechać i nic. Może ktoś powiedzieć czy to jest spowodowane ? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...