Kuba5534 0 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 Witam forumowiczów. Po zrobieniu chipa w moim B6 1.8T AVJ, padła turbina. Poszła do regeneracji, uszkodzony był blok i wytarty wirnik. Po regeneracji, założona, wymieniony olej, filtry. Na autostradzie, przy 5 biegu i 3k obrotów, dmuchnęło mi doładowanie 1,5bara co wydaje mi się o wiele za dużo. Po paru dniach zaczęły się problemy z mocą, raz była raz nie. Czasem wstawało turbo i dmuchnęło 1bar, a czasem 0,6. Teraz gdy jest po nocy, silnik zimny to auto zbiera się raz dwa jakby odzyskało moc, ale po chwili gdy się podgrzeje to już słabnie i dalej 0 odzewu od turbiny. Komputer pokazał błąd z elektrozaworem regulacji ciśnienia doładowania. Pomóżcie koledzy bo już nie mam głowy co to może być, wyczytałem że wszystko przez zawór n75, drudzy mówią że przepływka, nieszczelnosci. Po wymianie turbiny wszystko zostało podpięte, nie widać aby jakikolwiek wąż od podciśnienia spadł. Proszę o pomoc :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 774 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 Logi przynajmniej zrób, myślisz że tu wróżki ze szklanymi kulami siedzą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba5534 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 7 minut temu, przem8 napisał: Logi przynajmniej zrób, myślisz że tu wróżki ze szklanymi kulami siedzą? Gdybym miał czym i bym potrafił, to bym zrobił Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 774 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 Serio, to jak ktoś ma ci pomóc? Kup sobie kabel za 50z, a reszta na forum albo dalej się użalaj, że auto nie jedzie. Ewentualnie zapraszam to chętnie zdiagnozuję. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba5534 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 26 minut temu, przem8 napisał: Serio, to jak ktoś ma ci pomóc? Kup sobie kabel za 50z, a reszta na forum albo dalej się użalaj, że auto nie jedzie. Ewentualnie zapraszam to chętnie zdiagnozuję. Nie każdy jest taką złotą rączka jak Ty. Może ktoś miał podobny przypadek i mi pomoże. Więc jak masz głupio dopowiadać to odpuść sobie znawco Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 774 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 1 minutę temu, Kuba5534 napisał: Nie każdy jest taką złotą rączka jak Ty. Może ktoś miał podobny przypadek i mi pomoże. Więc jak masz głupio dopowiadać to odpuść sobie znawco Powodzenia. Objawy mogą być podobne, a przyczyny zupełnie inne. Bujaj się dalej z wróżbitami. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba5534 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 10 minut temu, przem8 napisał: Powodzenia. Objawy mogą być podobne, a przyczyny zupełnie inne. Bujaj się dalej z wróżbitami. Dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtrocha00 0 Posted November 5, 2021 Share Posted November 5, 2021 Witam. Przepraszam, że z innej beczki zupełnie ale nie mogę odszukać na forum tematu. W mojej audi mam skrzynie multitronic problem jest taki że jak wyjadę rano na zimnym silniku, gdy olej się nagrzeje to prędkościomierz szaleje do zera i skrzynia szarpie i włącza tryb awaryjny. Po restarcie silnika auto jedzie jakby nic się nie stalo potrafi 400 km przejechać i nic. Może ktoś powiedzieć czy to jest spowodowane ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now