Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów. Po zrobieniu chipa w moim B6 1.8T AVJ, padła turbina. Poszła do regeneracji, uszkodzony był blok i wytarty wirnik. Po regeneracji, założona, wymieniony olej, filtry. Na autostradzie, przy 5 biegu i 3k obrotów, dmuchnęło mi doładowanie 1,5bara co wydaje mi się o wiele za dużo. Po paru dniach zaczęły się problemy z mocą, raz była raz nie. Czasem wstawało turbo i dmuchnęło 1bar, a czasem 0,6. Teraz gdy jest po nocy, silnik zimny to auto zbiera się raz dwa jakby odzyskało moc, ale po chwili gdy się podgrzeje to już słabnie i dalej 0 odzewu od turbiny. Komputer pokazał błąd z elektrozaworem regulacji ciśnienia doładowania. Pomóżcie koledzy bo już nie mam głowy co to może być, wyczytałem że wszystko przez zawór n75, drudzy mówią że przepływka, nieszczelnosci. Po wymianie turbiny wszystko zostało podpięte, nie widać aby jakikolwiek wąż od podciśnienia spadł. Proszę o pomoc :(

 

Opublikowano

Logi przynajmniej zrób, myślisz że tu wróżki ze szklanymi kulami siedzą?

Opublikowano
7 minut temu, przem8 napisał:

Logi przynajmniej zrób, myślisz że tu wróżki ze szklanymi kulami siedzą?

Gdybym miał czym i bym potrafił, to bym zrobił 

Opublikowano

Serio, to jak ktoś ma ci pomóc? Kup sobie kabel za 50z, a reszta na forum albo dalej się użalaj, że auto nie jedzie. Ewentualnie zapraszam to chętnie zdiagnozuję.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
26 minut temu, przem8 napisał:

Serio, to jak ktoś ma ci pomóc? Kup sobie kabel za 50z, a reszta na forum albo dalej się użalaj, że auto nie jedzie. Ewentualnie zapraszam to chętnie zdiagnozuję.

Nie każdy jest taką złotą rączka jak Ty. Może ktoś miał podobny przypadek i mi pomoże. Więc jak masz głupio dopowiadać to odpuść sobie znawco ;)

Opublikowano
1 minutę temu, Kuba5534 napisał:

Nie każdy jest taką złotą rączka jak Ty. Może ktoś miał podobny przypadek i mi pomoże. Więc jak masz głupio dopowiadać to odpuść sobie znawco ;)

Powodzenia. Objawy mogą być podobne, a przyczyny zupełnie inne. Bujaj się dalej z wróżbitami.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał:

Powodzenia. Objawy mogą być podobne, a przyczyny zupełnie inne. Bujaj się dalej z wróżbitami.

Dziękuję :P

Opublikowano

Witam. Przepraszam, że z innej beczki zupełnie ale nie mogę odszukać na forum tematu. W mojej audi mam skrzynie multitronic problem jest taki że jak wyjadę rano na zimnym silniku, gdy olej się nagrzeje to prędkościomierz szaleje do zera i skrzynia szarpie i włącza tryb awaryjny. Po restarcie silnika auto jedzie jakby nic się nie stalo potrafi 400 km przejechać i nic. Może ktoś powiedzieć czy to jest spowodowane ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...