barfolomeo Opublikowano 9 Listopada 2021 Opublikowano 9 Listopada 2021 możecie spojrzeć na logi? dziękuję z góry dodam, ze byl wymieniany wtrysk 4 cylindra 002, 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_3p1qVTN.html 115, 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_4vE1g2B.html 003, 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_HY0ld42.html
przem8 Opublikowano 12 Listopada 2021 Opublikowano 12 Listopada 2021 Jest ok, prócz lekkich stuków ale pewnie paliwo 98?
barfolomeo Opublikowano 12 Listopada 2021 Autor Opublikowano 12 Listopada 2021 Zgadza sie, paliwo 98. Czy te "stuki" moga byc spowodowane poduchami silnika?
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 Ciężko powiedzieć, równie dobrze mogło sie trafić kiepskie paliwo. Prócz mogą mieć wplyw świece, kat itp.
barfolomeo Opublikowano 13 Listopada 2021 Autor Opublikowano 13 Listopada 2021 wywaliło mi dzisiaj błąd "18339 - Coolant Fan Control Module (J293) fault" Robiłem test programem i wentylatory nie poruszyły się, ale przy włączonej klimatyzacji tak. Podczas jazdy temperatura silnika rośnie do 90 stopni podczas jazdy, a następnie spada do 60-70 stopni i tak waha się. Czy to może być sterownik wentylatorów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się