barfolomeo 0 Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 możecie spojrzeć na logi? dziękuję z góry dodam, ze byl wymieniany wtrysk 4 cylindra 002, 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_3p1qVTN.html 115, 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_4vE1g2B.html 003, 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_HY0ld42.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Jest ok, prócz lekkich stuków ale pewnie paliwo 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfolomeo 0 Opublikowano 12 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Zgadza sie, paliwo 98. Czy te "stuki" moga byc spowodowane poduchami silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Ciężko powiedzieć, równie dobrze mogło sie trafić kiepskie paliwo. Prócz mogą mieć wplyw świece, kat itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfolomeo 0 Opublikowano 13 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 wywaliło mi dzisiaj błąd "18339 - Coolant Fan Control Module (J293) fault" Robiłem test programem i wentylatory nie poruszyły się, ale przy włączonej klimatyzacji tak. Podczas jazdy temperatura silnika rośnie do 90 stopni podczas jazdy, a następnie spada do 60-70 stopni i tak waha się. Czy to może być sterownik wentylatorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się