G4wcio Opublikowano 16 Listopada 2021 Opublikowano 16 Listopada 2021 (edytowane) Witam, pacjent Audi A4 B7 2.0TDI 170km(BRD) quattro, wczoraj zrobiłem trase 100km i wszystko było w porządku jak zawsze, chciałem dzisiaj odpalić auto i nic, kręci regularnie ale nie odpala, dopiero po psiknieciu plaka w dolot odpali ale zaraz gaśnie. Błędy jakie VCDS pokazał to czujnik położenia wałka rozrządu (g40)-wymieniłem go i dalej te same objawy Paliwo do pompy Vacum dochodzi, bezpieczniki ok, klapa gasząca otwarta, na drugich kluczykach też nic. Wg VCDSa brak ciśnienia na pompowtryskach, obroty silnika z czujnika wału pokazuje, a z czujnika wałka pokaże przez 2 sekundy po czym spadają do 0 Jakieś pomysły gdzie dalej szukać? Z góry dzięki za każdą pomoc Edytowane 17 Listopada 2021 przez G4wcio
G4wcio Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 (edytowane) Problem rozwiązany po blisku 1.5 miesiąca, może komuś się kiedyś przyda. Pisząc w kolejności jakiej robiłem to rozrząd został sprawdzony, miska rozebrana w celu weryfikacji części z dołu,pompki sprawdzone + wymienione uszczelniacze, czujniki z wałka i wału wymienione kilkakrotnie, zmierzone ciśnienie na pompie tandem, sprawdzona wiązka do czujników i pompek( podłączone także na krótko prosto z ECU), wymieniony ECU i na końcu wymieniony pierścień magnetyczny z czujnika wału który był przyczyną (po podłączeniu oscyloskopu w prawie nie widocznym stopniu czujniki się nie synchronizowały przez co pompki zostawały odcinane przez sterownik) Edytowane 27 Grudnia 2021 przez G4wcio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się