Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AWX - prośba o ocenę logów


karolus.w

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o ocenę logów. 

Od około tygodnia pojawił się problem z "przyduszaniem" czy jak to nazwać dławieniem się audiczki podczas dodawania gazu lub ruszania ze skrzyżowania.

Po tym przyduszeniu autko dostaje mocy a z tyłu pozostawia czarnego "bączka" :D czyli chmurkę dymu. 

Przy większych obrotach moc jest, problem jest tylko przy dodawaniu gazu, redukcji biegu lub ruszania ze skrzyżowania i na rozgrzanym silniku.

W piątek wyczyściłem EGR i nie był bardzo zasyfiony, problem nie zniknął. 

Teraz podejrzewam przepływomierz, ale aby nie strzelać w ciemno może z logów uda się coś odczytać.

Bardzo proszę o pomoc.

Linki do logów statycznych:

http://vaglogi.pl/log-003_Tob6b4P.html
http://vaglogi.pl/log-004_m4dTTj9.html
http://vaglogi.pl/log-011_391r3.html
http://vaglogi.pl/log-013_7jO1xq8.html
http://vaglogi.pl/log-018_1wxd1x.html
http://vaglogi.pl/log-023_fU8jAM7.html
http://vaglogi.pl/log-001_QM7cN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć Dynamiczny 003+011

Tu na tych statycznych to jedynie kąt synchronizacji wałka trochę za bardzo w plusie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, karolus.w napisał:

Ok. 

Dziś postaram się wrzucić logi dynamiczne.

Hej. 

Logi dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_201wiZ.html
http://vaglogi.pl/log-003_011_005_fqXiN4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro przed jazdą do pracy spróbuję odłączyć przewód podciśnienia od EGR i go zaślepić. 

Jeśli problem się będzie utrzymywał, to pewnie zamówię przewody podciśnienia i je wymienię. Może jakaś nieszczelność gdzieś powstała. (Czy to by wyszło w logach dynamicznych?)

Czy pomogłoby zrobienie logów z normalnej jazdy kiedy pojawia się problem z tym dławieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano odpięty EGR. W drodze do pracy opisywane wcześniej objawy nie pojawiły się :D. Zobaczymy co będzie dalej.

Wydaje mi się że autko się ożywiło, spalanie w normie, lecz chyba dłużej się rozgrzewa. Ale to tylko pierwsze obserwacje.

Jeżeli objawy nie powrócą to co może być przyczyną? W jakim zakresie obrotów ten EGR się otwiera (u mnie zauważyłem że już przy 880 obrotach,  podciśnienie się pojawia i go najprawdopodobniej otwiera)

Czy może najlepiej go zaślepić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...