MechanikAmator Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Witam Mam problem z układem paliwowym. Samochód po nocy odpala praktycznie odrazu, nie zajmie to nawet pół sekundy, ma moc nie kopci, jedyny problem to po wjeździe na rondo lub jakąś nierówność, gdzie auto bujnie lewo/prawo zapala się kontrolka świec żarowych, zbyt niskie ciśnienie paliwa, samochód wchodzi w tryb awaryjny. Zgaszenie odpalenie powoduje zniknięcie błędu, tak samo usunięcie go podczas jazdy, samochód wychodzi z trybu awaryjnego i jedzie dalej bez problemowo. Dodam, że przy zgaszeniu w trybie awaryjnym, samochód później ma ciężko odpalić, gdy po nocy odpali od razu. Obroty trzyma, nie falują. Pompy paliwa sprawdzone, jedna i druga działa jak powinna. Pompa wysokiego ciśnienia czysta, brak opiłków, korekty wtryskiwaczy mieszczą się wszystkie od -0,5 do 0,5 także bdb. Samo ciśnienie wysokiego ciśnienia po odpaleniu z rana jest około 28000, gdzie minimalne wdg vcds to 25000. Podczas jazdy wykresy pokrywają się praktycznie identycznie. Filtr paliwa oczywiście nowy. Czy może być tak, że któraś z pomp ma słabą wydajność ( w baku albo pod podłogą ).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się