LukaszM99 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Witam. Tak jak w temacie, zapala się check, po wpięciu w komputer, 2 bledy tj. Wyżej i na screenie. Zarówno na lpg jak i na benzynie. Jakieś rady? Druga sonda do wymiany? Czy np. Jak u kodera wyłączy z ECU to będzie wszystko git? p.s. Check się zapala, te dwa bledy wyskakują, ale auto nie trafi mocy, więcej nie pali.
przem8 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Uszkodzona grzałka drugiej sondy. Prócz tego masz uboga mieszankę patrząc po korektach.
LukaszM99 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 @przem8 czyli sonda do wymiany albo do usunięcia w ecu? Czy regulacja lpg wystarczy? Może to być przez uboga mieszankę czy raczej nie?
przem8 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Jak po jeździe na samej benzynie jest też ten błąd to uszkodzona sonda. Jeśli wyłączysz sondę to nie będziesz miał diagnostyki kata i w razie jego uszkodzenia nie wywali błędu. Skasuj błędy, pojeździj na pb i sprawdź jakie masz korekty długoterminowe. Powinny się mieścić w przedziale +/-5%.
LukaszM99 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 @przem8 jak długo pojezdzic na pb żeby sprawdzi te korekty długoterminowe z pb?
przem8 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 (edytowane) Odpal sobie w tej aplikacji co masz krótkie i długie korekty jednocześnie. Jeśli krótka będzie koło zera, to długa tak samo się ustawi i nie ma sensu długo jeździć na pb. Jak przejedziesz 10-20km to wystarczy Edytowane 27 Grudnia 2021 przez przem8
LukaszM99 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 A jak będę miał korekty +/- 5 na pb to co wtedy mam zrobić? Co dalej?
LukaszM99 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 Ale jak znowu wywali checka na pb to sonda do wymiany albo do wywalenia w ecu? I dodatkowo gaz do regulacji?
LukaszM99 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 Bo chyba lepiej usunąć? Jak jakieś problemu się pojawiają a wymieniać to nie wiadomo jak dlugo podziała, a jak wykonuje z ecu to chociaż pewne ze nie wróci błąd? Jak myślisz? Mogę to dzisiaj zrobić u gościa za 300 zł
przem8 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Tak. Jak chcesz dokładnie sprawdzić czy wszystko w normie to log statyczny (na postoju 60s) i dynamiczny ( 3-ci bieg od 1,5 do 6tys obr. z pedałem w podłogę) grup 2+33 na obu paliwach po kasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma. Jak nie masz vcds'a to w tej aplikacji nagraj wskazania przepływomierza i sondy( korekty krótkoterminowe).
przem8 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Teraz, LukaszM99 napisał: Mogę to dzisiaj zrobić u gościa za 300 zł Za tyle to wolałbym kupić sondę. Jeszcze jak to źle wyłączy to tylko same problemy ale nie wiem co to za specjalista. Twoje auto, zrób co uważasz. Jakbyś nie miał kata to taki zabieg spoko, w innym przypadku wg mnie bez sensu. Sonda starcza na około 250tys km.
LukaszM99 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2021 @przem8 A tak przy okazji będę wymieniał olej i zastanawiam się nad: Valvoline MaxLife 5w40 lub Motul X-clean 8100 5w40, jak myślisz który lepiej wybrać do mojego 2.0 ALT? Na którym będzie lepiej i ciszej pracował? Aktualnie mam Mobila 5w40.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się