Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 ALT błąd P0141 & P0036


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak jak w temacie, zapala się check, po wpięciu w komputer, 2 bledy tj. Wyżej i na screenie. Zarówno na lpg jak i na benzynie. Jakieś rady? Druga sonda do wymiany? Czy np. Jak u kodera wyłączy z ECU to będzie wszystko git? 
p.s. Check się zapala, te dwa bledy wyskakują, ale auto nie trafi mocy, więcej nie pali. 

CA30AFB3-ACC7-4079-8620-E3E15F8B2389.jpeg

AD4FE370-671F-444C-9683-0930A117A318.jpeg

F25C938F-CC17-4437-B0BF-5C5D78C53977.jpeg

A27A39B6-5738-4181-A98A-3DD79A58E0AE.jpeg

41A58A46-F858-4F5E-94C2-B469050BE357.jpeg

Opublikowano

Uszkodzona grzałka drugiej sondy. Prócz tego masz uboga mieszankę patrząc po korektach.

Opublikowano

@przem8 czyli sonda do wymiany albo do usunięcia w ecu? Czy regulacja lpg wystarczy? Może to być przez uboga mieszankę czy raczej nie? 

Opublikowano

Jak po jeździe na samej benzynie jest też ten błąd to uszkodzona sonda. Jeśli wyłączysz sondę to nie będziesz miał diagnostyki kata i w razie jego uszkodzenia nie wywali błędu.

Skasuj błędy, pojeździj na pb i sprawdź jakie masz korekty długoterminowe. Powinny się mieścić w przedziale +/-5%.

Opublikowano

@przem8 jak długo pojezdzic na pb żeby sprawdzi te korekty długoterminowe z pb? 

Opublikowano (edytowane)

Odpal sobie w tej aplikacji co masz krótkie i długie korekty jednocześnie. Jeśli krótka będzie koło zera, to długa tak samo się ustawi i nie ma sensu długo jeździć na pb. Jak przejedziesz 10-20km to wystarczy

Edytowane przez przem8
Opublikowano

A jak będę miał korekty +/- 5 na pb to co wtedy mam zrobić? Co dalej? 

Opublikowano

To masz gaz do regulacji. 

Opublikowano

Ale jak znowu wywali checka na pb to sonda do wymiany albo do wywalenia w ecu? I dodatkowo gaz do regulacji? 

Opublikowano

Bo chyba lepiej usunąć? Jak jakieś problemu się pojawiają a wymieniać to nie wiadomo jak dlugo podziała, a jak wykonuje z ecu to chociaż pewne ze nie wróci błąd? Jak myślisz? Mogę to dzisiaj zrobić u gościa za 300 zł 

Opublikowano

Tak. Jak chcesz dokładnie sprawdzić czy wszystko w normie to log statyczny (na postoju 60s) i dynamiczny ( 3-ci bieg od 1,5 do 6tys obr. z pedałem w podłogę) grup 2+33 na obu paliwach po kasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma.

Jak nie masz vcds'a to w tej aplikacji nagraj wskazania przepływomierza i sondy( korekty krótkoterminowe).

Opublikowano
Teraz, LukaszM99 napisał:

Mogę to dzisiaj zrobić u gościa za 300 zł 

Za tyle to wolałbym kupić sondę. Jeszcze jak to źle wyłączy to tylko same problemy ale nie wiem co to za specjalista. Twoje auto, zrób co uważasz. Jakbyś nie miał kata to taki zabieg spoko, w innym przypadku wg mnie bez sensu. Sonda starcza na około 250tys km.

Opublikowano

@przem8 A tak przy okazji będę wymieniał olej i zastanawiam się nad: Valvoline MaxLife 5w40 lub Motul X-clean 8100 5w40, jak myślisz który lepiej wybrać do mojego 2.0 ALT? Na którym będzie lepiej i ciszej pracował? Aktualnie mam Mobila 5w40.

Opublikowano

Raczej obojętne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...