Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak paliwa w pompie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, to znów ja i znów z tym kochanym 2.5tdi :D

Potrzebuje pomocy a mianowicie, samochód jechał i zgasł, w przewodzie paliwowym do pompy wtryskowej tylko połowa była wypelniona paliwem. Po całej procedurze odpowietrzania pompy, potem wtryskow samochód zagadał, przejechal 5km i powtórka. Powie mi ktoś jaki numerek ma przekaźnik od pompy paliwa? Czy to 202? Jeśli tak to już mówię co sprawdzone. 

-pompa wtryskowa podłączona do zewnętrznego zbiornika z paliwem, zasysa normalnie

- pompka spietrzajaca podłączona pod prawą nożkę bezpiecznika 28- działa, bulgocze, tłoczy paliwko

-wymieniony przekaźnik 202, tak powiedział Pan w sklepie, że to on jest odpowiedzialny za działanie pompki

-po podłączeniu pod kompa wywala błąd "wtrysk wstępny wyłączony"

Samochód zachował się tak jakby jakoś elektronicznie odcięło dopływ paliwa (nie wiem czy to możliwe) poza tym, dzień przed zauważyłem na podłożu kolorową plame jakby od ropy. 

Pytanie czy może być to przypchany filtr paliwa i robić takie rzeczy? Czy moze macie jakieś inne pomysły. W samochodzie była wymieniana pompa w zbiorniku na inna, używana dotychczas bez żadnych problemów, auto paliło od strzała, miało moc, nie dymilo itp.

Jutro jak bedzie chwila postaram sie pominąć filtr i zobaczyć czy to coś da. Wyczytałem jeszcze, że jest coś takiego jak "czujnik niskiego poziomu paliwa" ale pytanie czy jest coś takiego i czy jego awaria może blokować dopływ paliwa, żeby pompa nie jechała na sucho?

Za każda sugestię dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...