S1LV3R6 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Witam, Zazwyczaj sam rozkręcam i skręcam swoje samochody, ale ostatnio nie mam na to czasu i oddałem auto do znajomego mechanika. Robione było całe doszczelnienie dolotu, wymiana odmy i czyszczenie przepustnicy. Po czym przepustnica była adaptowana. Po naprawie silnik troszkę odżył, ale tylko na kilka dni. Nagle zepsuł się wskaźnik poziomu paliwa i po minucie szlag trafił bezpiecznik od pompy paliwa. Auto zaczęło mocno falować na jałowym biegu po osiągnięciu temp. roboczej płynu chłodzącego (90 stopni Celsjusza). Bezpiecznik od pompy paliwa spalił się jeszcze kilka razy w ciągu paru dni. Podpiąłem się komputerem i wyszły jedynie takie dwa błędy (zdjęcia) Po skasowaniu błędów auto dalej nierówno chodzi, błedy się już nie pojawiają. W zbiorniku paliwa zauważyłem ogromne podciśnienie jak tankowałem samochód. Po opisach błędów wnioskuję, że podczas adaptacji coś poszło nie tak. Czy może to być coś innego (np. regulator ciśnienia paliwa) czy jechać od razu z reklamacją do znajomego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się