Patraz93 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Opublikowano 12 Stycznia 2022 (edytowane) Witam, Zakładam pierwszy temat ponieważ brakuje mi sił oraz chciałbym się poradzić od czego zacząć. Od jakiegoś czasu moje audi zaczyna pokazywać swoje bolączki, podczas odpalania auto zapala za 10/15 strzałem po czym faluje na obrotach i gaśnie złapie tak jeszcze z dwa razy i później jest ok. Niestety podczas jazdy potrafi się zacząć dławić benzyna lub gazem bo dzieje się to na obu paliwach i gubi moc. Czasami zdąży się tak że strzeli z tłumika i potem się odmula i jedzie. Podłączyłem pod vcds i to co zobaczyłem to mnie przeraziło bo o ile błąd termostatu ok wiem prawidłowy bo wiem że jest uszkodzony to reszta mnie troszkę dobiła. Mam teraz pytanie od czego zaczac diagnostykę ? Od sondy lambda jeśli tak to od której tej przed katem czy za kątem a może ktoś miał podobne problemy i może nakierować. ? Dodaje zdjęcie błędów jakie mi wywalił vcds. Edytowane 12 Stycznia 2022 przez Patraz93
przem8 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Zacznij od przekaźnika j271 co do odpalania. Błędy mieszanki i kata mogą być przez źle wystrojone lpg. Logi statyczne i dynamiczne 2+33 na obu paliwach do zrobienia.
Patraz93 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2022 7 godzin temu, przem8 napisał: Zacznij od przekaźnika j271 co do odpalania. Błędy mieszanki i kata mogą być przez źle wystrojone lpg. Logi statyczne i dynamiczne 2+33 na obu paliwach do zrobienia. Przekaznik wymieniałem ostatnio bo miałem zalana cała obudowę ECU tylko nie wyczyściłem pinów od kostki i został na niej nalot wiesz może jak rozpiąć ta kostkę by je wyczyścić ?
przem8 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Przecież tam nie ma filozofii. Wyciągasz zabezpieczenie i wszystko ładnie wychodzi.
Patraz93 Opublikowano 1 Lutego 2022 Autor Opublikowano 1 Lutego 2022 Głowa mała, nie miałem jak zrobić logów dynamicznych ale statyczne wyszły ok nie mam zapisków bo na innym kompie to robiłem ale usunąłem wszystkie błedy check zginał niestety przerywanie i cieżkie zapalanie nie zginęło ale po ponownym wyskoczeniu błędu to co wyskoczyło to ja nie wiem. Czujnik pod ecu wyciągniety gniazdo czyste sprawdzane na innym czujniku i błedy te same nie znikają. Nie wiem co tam jest nie tak. Jak ktoś ma pomysły co tu się dzieje to dawajcie znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się