wilczynskil Opublikowano 27 Stycznia 2022 Opublikowano 27 Stycznia 2022 (edytowane) Witam, dziś moje Audi ponownie zastrajkowało elektrycznie. Gdy wysiadłem z auta wszystko działało. Odebrałem paczkę z paczkomatu, wsiadam włączam lewy kierunek i cisza.. nie działa. Początkowo myślałem, że to dźwignia kierunkowskazów zawiodła (mówię trudno). Zaczyna padać - włączam wycieraczki i nic. Ściemnia się okazuje się, że nie mam świateł... Teraz na poważnie. Nie działa: 1. Światła mijania 2. Światła drogowe włączane na stałe (mruganie działa) 3. Kierunkowskazy z dźwigni (awaryjne działają) 4. Klakson 5. Wentylator Poczytałem w intrenecie i sensowną propozycją były przekaźniki 213, 204 lub kostka stacyjki. 213 wymieniłem (miałem na stanie) - nic. Z 204 i kostką się wstrzymałem. Jestem laikiem, ale liczę na to, że to typowa usterka i da się ją prosto rozwiązać. Jeśli nie to prawdopodobnie auto wyląduje u elektryka. Jakieś propozycje? Z góry dziękuję. Auto takie jak w opisie profilu. Pozdrawiam, Łukasz Edytowane 27 Stycznia 2022 przez wilczynskil
Patrykbfb Opublikowano 27 Stycznia 2022 Opublikowano 27 Stycznia 2022 W b6 miałem taki przypadek odpowiedzialny za to był moduł który znajduje się pod kierownicą. Został rozebrany i wyczyszczony na stykach była śniedź i problem znikł. Rozbierz ten plastik pod kierownicą i po kablach dojedziesz do modułu jeżeli taki w B5 też jest.
wilczynskil Opublikowano 27 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2022 Rozebrane. Podpowiesz, gdzie szukać?
Patrykbfb Opublikowano 27 Stycznia 2022 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Tam gdzie idzie wiązka z kierownicy
wilczynskil Opublikowano 28 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2022 @Patrykbfb dziękuję za pomoc, dziś to sprawdzę. Co myślicie o przekaźniku 204 i kostce stacyjki warto to również przy okazji sprawdzić? Pozdrawiam, Łukasz