Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zamykanie obiegu przy pryskaniu na szybę.


kris_91

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w B9 jest ta opcja? Nie ukrywam że wali nieziemsko płynem przy nawet lekkim psiknięciu na szybę. W poprzedniej a5 8t przy użyciu spryskiwacza obieg od razu sam sieę zamykał na chwilę. Może ktoś wie o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trójstrefowej klimie jest. Nie wiem jak w tej dwustrefowej. Musisz w MMI w  ustawieniach pojazdu-> Klimatyzacja zaznaczyć automatyczny obieg wewnętrzny.

20220203_114947.jpg

20220203_114955.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam 3 strefową i mam to właczone a i tak jest lipa. Błędów nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd wiesz, że jest lipa? Sprawdzałeś vcdsem czy silniczek klapy obiegu wewnętrznego przestawia się w czasie spryskiwania szyby?  czy Ci się tylko wydaje, że się nie przestawia bo czuć płynem w środku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klap nie słychać, a wali nieziemsko. Zobaczę z podpiętym vcdsem. Wiesz może który to kanał w vcds?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ich praktycznie nie słychać. Wchodzisz w sterownik klimytyzacji 08, następnie w rozszerzone bloki pomiarowe. W prawym oknie wyszukujesz te numery  IDE które są na zdjęciu, bądź wpisujesz w pasku wyszukiwania, "Umluft" lub obieg lub inny wyraz, w zależności od języka, w którym masz VCDS.

Gdy już wszystkie te 3 bloki pomiarowe zaznaczysz, będzie widoczny status silniczka  (pierwszy od góry) oraz jego wysterowanie. Gdy obieg wewnętrzny jest wyłączony, widnieje informacja "Frischluft" - czyli świeże powietrze. Po naciśnięciu przycisku obiegu wewnętrznego na panelu klimy,  informacja zmieni się na "Manuelle Umluft Aktiv" - czyli "manualny obieg wewnętrzny aktywny".  Po naciśnięciu manetki spryskiwaczy, powinno pokazać się tam "obieg wewnętrzny automatycznie" - lub coś w tym stylu. Dodatkowo w dwóch poniższych IDE widisz wysterowanie silniczka, wartość zadaną oraz wartość rzeczywistą. Zmieniają się one w zależności od położenia klapy silniczka. 

20220203_201100.jpg

20220203_201111.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...