kris_91 115 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Czy w B9 jest ta opcja? Nie ukrywam że wali nieziemsko płynem przy nawet lekkim psiknięciu na szybę. W poprzedniej a5 8t przy użyciu spryskiwacza obieg od razu sam sieę zamykał na chwilę. Może ktoś wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1323 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) W trójstrefowej klimie jest. Nie wiem jak w tej dwustrefowej. Musisz w MMI w ustawieniach pojazdu-> Klimatyzacja zaznaczyć automatyczny obieg wewnętrzny. Edytowane 3 Lutego 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_91 115 Opublikowano 3 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Właśnie mam 3 strefową i mam to właczone a i tak jest lipa. Błędów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1323 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Skąd wiesz, że jest lipa? Sprawdzałeś vcdsem czy silniczek klapy obiegu wewnętrznego przestawia się w czasie spryskiwania szyby? czy Ci się tylko wydaje, że się nie przestawia bo czuć płynem w środku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_91 115 Opublikowano 3 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Klap nie słychać, a wali nieziemsko. Zobaczę z podpiętym vcdsem. Wiesz może który to kanał w vcds? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1323 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) Ich praktycznie nie słychać. Wchodzisz w sterownik klimytyzacji 08, następnie w rozszerzone bloki pomiarowe. W prawym oknie wyszukujesz te numery IDE które są na zdjęciu, bądź wpisujesz w pasku wyszukiwania, "Umluft" lub obieg lub inny wyraz, w zależności od języka, w którym masz VCDS. Gdy już wszystkie te 3 bloki pomiarowe zaznaczysz, będzie widoczny status silniczka (pierwszy od góry) oraz jego wysterowanie. Gdy obieg wewnętrzny jest wyłączony, widnieje informacja "Frischluft" - czyli świeże powietrze. Po naciśnięciu przycisku obiegu wewnętrznego na panelu klimy, informacja zmieni się na "Manuelle Umluft Aktiv" - czyli "manualny obieg wewnętrzny aktywny". Po naciśnięciu manetki spryskiwaczy, powinno pokazać się tam "obieg wewnętrzny automatycznie" - lub coś w tym stylu. Dodatkowo w dwóch poniższych IDE widisz wysterowanie silniczka, wartość zadaną oraz wartość rzeczywistą. Zmieniają się one w zależności od położenia klapy silniczka. Edytowane 3 Lutego 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_91 115 Opublikowano 3 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Dzięki wielkie sprawdze w wolnej chwili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się