Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Automat ZF 5hp19 Tryb awaryjny - pomocy


ChezyChezz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuje pomocy, jestem posiadaczem A4 B5 2.8v6 ACK. Na potrzeby remontu silnika, silnik został wyjety razem ze skrzynia. rozdzielone i skrzynia czekala na koniec remontu. Po ponownym zlączeniu skrzyni z blokiem podpiecu 2 wtyczek jeden to sterownika w skrzyni i pozycjonera, i podlączona linka do wyboru pozycji biegu. Silnik po kręceniu odpalil ale trzeba bylo wylaczyc go po chwili. Sam silnik chodzil rowno bz zastrzezen, natomiast po zgaszeniu silnika i probie ponownego odpalenia skrzynia nie zmienia trybów jazdy. Przy rozruchu litera P podswietlona zamieniala sie na N i brak rozruchu. Aktualnie skrzynia jest w trybie awaryjnym i podswietlone sa wszystkie tryby i nie mozna odpalic auta. Dodam, ze skrzynia w trybie P po ustawieniu zaplonu ma luzne półosie. Dzieki z gory za jakiekolwiek wskazówki

 

Witam, silnik odpala, ale skrzynia jest nadal w trybie awaryjnym nie zmienia biegow... wytypowałem pozycjiner i elektromagnes w lewarku, od czego zaczac? Poziom oleju w skrzyni wydaje sie byc ok, przy zmianie z P na R jest ok, przechadzac z R przez N na D skrzynia szarpie... tak samo z D przechodzac na R przez N szarpie. Sytuacja sie zmienia kiedy z R na N puszcze hamulec, nacisne jeszcze raz i przejde z N na D. Brak szarpniecia, w druga strone to samo jak by skrzynia wymagala na trybie N dodatkowego wysprzeglenia. Prosze o porady albo może ktoś chce zarobic z okolic warszawy pomagajac?

Edytowane przez ChezyChezz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musieliście źle linkę wybieraka podpiąć - z tego co pamiętam tam była regulacja 

Jakie błedy są w skrzyni?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za odzew! Linka zostala zapieta do pozycjonera prawidlowo, regulacja jest jak najbardziej przykrecona dwoma srubami do obudowy skrzyni.

Jak najlepiej i najskuteczniej ja wyregulowac? Niestety nie mam dostepu do Vag-Coma aby zczytac bledy skrzyni a Autel nie laczy sie ze skrzynia :-( dostep do Vaga moge miec dopiero we wtorek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez odczytu błędów ze skrzyni to zgadywanka. 

Postaram się poszukać w elsawin jak się reguluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety,  nadal brak możliwości komunikacji ze sterownikiem skrzyni. Zamowiony zostal drugi sterownik o identycznych numerach, może wina lezy w sterwoniku... pod nogami pasażera byla woda ale puszka w srodu wraz ze sterownikiem sucha jak wiór... mozliwe, ze moglo gdzies dojsc do zwarcia instalacji? Ktory bezpiecznik w a4 b5 2.8v6 jest odpowiedzialny za zasilanie sterownika?

 

 

Autel nie dał rady,  Vag Com juz tak! Błąd czujnika F125. Czy możliwa jest zla regulacja linki? 

Edytowane przez ChezyChezz
Update
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...