DedykOOOO Opublikowano 9 Lutego 2023 Autor Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Więc tak,sprawa wygląda następująco. Na wtyczce mam 7,56 V. Dzięki za schemat,który mi wysłałeś Muskel. (Z elektroniki orlem nie jestem) . Co do przewodu do Sterownik. Jak go mogę sprawdzić? Sam przewód..? Ewentualnie czy jak odepnę Sterownik z wtyczką,to narobię przysłowiowego"Bigosu" i później będzie trzeba jakoś adaptować,zmieniać itp? Co do samej pompy ona mi buczy,słuchać,czuć jak wibruje podczas wykonywania na OBD. Cały czas jest ten Check Engine i błąd wspomniany dużo wcześniej. Czytałem gdzieś że trzeba robić adaptacje tej pompy. Hiszpańskie Forum. Tak jak wspomniałem awaria pojawiła się po odpaleniu po myjni... Może było jakieś zwarcie i rzeczywiście trzeba ją jakoś adaptować... Tylko "głośno myślę" ... Sprawdziłbym ten przewod pompa Sterownik,tylko czy mogę to zrobić? I ewentualnie jak. Pozdrawiam Edytowane 9 Lutego 2023 przez DedykOOOO Dopisanie informacji
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 Godzinę temu, DedykOOOO napisał(a): Na wtyczce mam 7,56 V Na którym przewodzie?
DedykOOOO Opublikowano 9 Lutego 2023 Autor Opublikowano 9 Lutego 2023 Na dwóch przewodach. Miernik pozycja prad staly ,do 20V Przewód brazowy Masa i żółto-czerwony
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 Powinieneś mieć między masą a żółto-czerwonyn napięcie takie, jak na bezpieczniku. Nie bierz masy z brązowego przewodu tylko z punktu masy pod maska. Następnie zmierz między punktem masy pod maska i brązowym na przejście.
DedykOOOO Opublikowano 9 Lutego 2023 Autor Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Hej. Rząd ST1, 12 pozycja licząc od dołu,druga od góry nie mam żadnego bezpiecznika... Puste miejsce, jest to możliwe? Może mechanik zrobił mi jakiś "żart" . Ilu amperowy bezpiecznik tam powinien być. 7,5 A patrząc na Twój wysłany schemat. Wysyłam foto EDIT. Znalazłem sobie punkt masowy pod maską i na przewodzie żółto-czerwonym wychodzi 11,47 V cyt. "Następnie zmierz między punktem masy pod maska i brązowym na przejście" , można bardziej po Polsku "łopatologicznie "? Edytowane 9 Lutego 2023 przez DedykOOOO
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Rzeczywiście dziwna sprawa. Ale kolory przewodów naa wtyczce pompy się zgadzają? Edytowane 9 Lutego 2023 przez Muskel1
DedykOOOO Opublikowano 9 Lutego 2023 Autor Opublikowano 9 Lutego 2023 Hej. Tak kolory się zgadzają. Przewód do kompa jest koloru bialo-niebieski, nie jak na foto bialo'fioletowy. Znalazłem jeszcze coś takiego jak schemat bezpieczników. Wszystko fajnie i pasuje nawet do Twojego opisu z umiejscowieniem bezpiecznika Pompy i nie tylko ,ale od rocznika 2018.. Audi A4 i S4 B9/8W (2017-2019) – skrzynka bezpieczników - Schematy bezpieczników AUTOBEZPIECZNIKI.PL Schemat skrzynki bezpieczników - Audi A4 i S4 B9/8W. Lata produkcji: 2017, 2018, 2019.
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 Schematy, które wrzuciłem były do rocznika 2016.
czaki22 Opublikowano 10 Marca 2023 Opublikowano 10 Marca 2023 jesli temat rozwiazałes to napisz o tym , tak działa to forum, jesli nie to zmien baterie w mierniku , spraw rezystancje miedzy pinami pompki tyle moge podpowiedzieć
DedykOOOO Opublikowano 19 Marca 2023 Autor Opublikowano 19 Marca 2023 czaki,problem nie jest jeszcze rozwiązany,nie mam ostatnio czasu,żeby tym się zajmować.. Jeżdżę tak już od paru miesięcy,w między czasie zostały rozwiązanie inne problemy,również na tym forum za co zawsze dziękuję i wyjaśniam mniej więcej. Tak jak wspomniałem nie mam zbytnio czasu ostatnio,zmiana mieszkania,przenlmeldowywanie,przerejestrowywanie itd... Miernik ma nowe baterie,mają może z 2 miesiące. Co do rezystencji,sprawdzę i dam znać. W kwietniu jadę do Polski,wstępnie jestem umówiony u zaufanego mechanika/elektromechanika. Jeżeli sam nie rozwiąże problemu a On tak,wszystko tutaj napiszę "co jak gdzie". Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli
Liqmen Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca Witam! Chciałbym się dowiedzieć czy rozwiązałeś problem? Mam ten sam kod błędu w tym samym silniku i nie wiem jak usunąć awarię. Pozdrawiam
DedykOOOO Opublikowano 29 Listopada Autor Opublikowano 29 Listopada (edytowane) Witam ponownie po dluzszej przerwie. A więc tak, sprawdzilem PIN 35 we wtyczce przy ECU i nie ma zadnego sladu,sprawdziłem miernikiem ciągłosc przwodu ECU-POMPA v188 i sygnal jest, sam prąd dociera do pompy, pompa wibruje przy testach, a na wtyczce jest napięcie 11,90v. Dla przypomnienia,kupilem wczesniej uzywkę i błąd był ten sam, nie mogę go usunąć. Zastanawiam się jeszcze czy przy wtyczce nie podpiąć zarówki 50 tki i sprawdzic czy napięcie nie spada.. Jak myślicie? Problem jest z otwartym obiegiem, moze gdzies na masie powinienem jeszcze cos sprawdzic? Edytowane 29 Listopada przez DedykOOOO
DedykOOOO Opublikowano 1 Grudnia Autor Opublikowano 1 Grudnia W dniu 29.11.2024 o 15:00, DedykOOOO napisał(a): Witam ponownie po dluzszej przerwie. A więc tak, sprawdzilem PIN 35 we wtyczce przy ECU i nie ma zadnego sladu,sprawdziłem miernikiem ciągłosc przwodu ECU-POMPA v188 i sygnal jest, sam prąd dociera do pompy, pompa wibruje przy testach, a na wtyczce jest napięcie 11,90v. Dla przypomnienia,kupilem wczesniej uzywkę i błąd był ten sam, nie mogę go usunąć. Zastanawiam się jeszcze czy przy wtyczce nie podpiąć zarówki 50 tki i sprawdzic czy napięcie nie spada.. Jak myślicie? Problem jest z otwartym obiegiem, moze gdzies na masie powinienem jeszcze cos sprawdzic? Podpiąłem żarówkę 55W h7 na krótko do kostki 3 Pinowej przy pompie. Nie mam zadnych spadków napięcia. Wszystko gra... Chcialbym sprawdzic jeszcze ciągłąść przewodu masowego ale to chyba bez sensu w tym wypadku... Teoretycznie według schematu punkt masowy do ktorego idzie ten przewód z pompy jest na lewej podłóżnicy ale w moim wypadku jest całkiem inazcej. Masa idzie wiążką do podszybia, gdzie jest rozgałęzienie i częśc przewodów idzie do ECU a druga czesc do bezpieczników. Myślicie ze to POMPA w taki razie albo sam ECU?
DedykOOOO Opublikowano 2 Grudnia Autor Opublikowano 2 Grudnia (edytowane) Naszła mnie jeszcze taka myśl... No bo tak, jestem prawie ze pewny w 99% ze przewody i wiązka jest cala, sprawdzalem wszystko tak jak opisalem to w poście wyzej ale... Czy jest taka mozliowsc ze włączam pompkę w VCDS aby zrobic test, Ona wibruje, prąd ma działa przez około 5 sekund po czym sie wyłącza na chwilę i znowu zaczyna pracowac więc mechanicznie jest sprawna ale czy moze byc gdzies uszkodzona sama pompka na pinie do ktorego przychodzi sygnał z ECU i dzialac bedzie ale czy w takim razie będzie dawała sygnał do ECU ze działa i ten ją będzie widział... Jest błąd mówiący o otwartym obiegu zasilania ale czy owa usterka w samej pompce jak uszkodzony pin,ewentualnie cos w srodku moze dawac taki rodzaj błędu... ;> ? Ewentualnie czy mogę sprawdzić sam pin numer 35 w moim sterowniku czy daje jakis sygnał? Przypomnę ze od kostki ECU do kostki 3 pinowej mam sygnał, robiłem test ciągłąsci przewodu i tutaj nie mam wątpliwości. Edytowane 2 Grudnia przez DedykOOOO Dodanie Informacji
Muskel1 Opublikowano 2 Grudnia Opublikowano 2 Grudnia Odłącz wtyczkę od pompy, wykonaj scan i sprawdź czy dalej pokazuje błąd pompy 3, czy może innej pompy.
DedykOOOO Opublikowano 2 Grudnia Autor Opublikowano 2 Grudnia (edytowane) 45 minut temu, Muskel1 napisał(a): Odłącz wtyczkę od pompy, wykonaj scan i sprawdź czy dalej pokazuje błąd pompy 3, czy może innej pompy. Tak zrobilem i wyskakuje mi dodatkowo błąd ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-DETA) Labels:. 04L-907-309-V1.clb Part No SW: 04L 906 026 AG HW: 04L 907 309 L Component: R4 2.0l TDI H35 1969 Revision: B1H35--- CVN: 121537D0456365ADB866C2AD Coding: 0A254032237605083408 Shop #: WSC 06314 790 00001 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026AG 001006 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026AG_001.rod VCID: 6FBF1E4007187E92B61-803A VINID: 9D196AAAA584A184410C920024CF967050 2 Faults Found: 13865 - Coolant Pump for Intercooler CircuitP023A 00 [00100111] - Open Circuit Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 181168 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Engine RPM: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 43 C Intake air temperature: 27 C Ambient air pressure: 920 mbar Voltage terminal 30: 11.780 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass at air mass meter 1: 0.0 kg/h EGR temp. sensor 2: B1: raw value: 2222.0 C Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Intake air temperature before throttle valve: calculated: 0.0 K Charge air cooler output: temp. sensor 1: B1: raw value: 37.3 C Heater supp.pump 1 bank 1 charg.air cool.circuit: activat.: 10.00 % Turbocharger 1 charger output: temp. sensor 1: B1: raw value: 27.7 C 28388 - Coolant Pump 3 P26F4 00 [00100111] - Electrical Malfunction / Open Circuit Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 181168 km Date: 2024.12.02 Time: 16:06:45 Engine RPM: 870.00 /min Normed load value: 56.9 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 42 C Intake air temperature: 22 C Ambient air pressure: 920 mbar Voltage terminal 30: 13.100 V Unlearning counter according OBD: 40 Heater support pump 1 bank 1 second.circuit: activat.: 94.18 % Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Shut-off timer: last engine shut-off time: 13185 s Log-WAUZZZF4XHA139809-181168km-112572mi.txt Z tym że przy P26F4 00 [00100111] - Electrical Malfunction / Open Circuit czyli jest tam informacja że awaria elektryczna a przy P023A 00 [00100111] - Open Circuit czyli tylko otwarty obwod elektryczny. Ma to jakieś znaczenie ? Edytowane 2 Grudnia przez DedykOOOO Dopisanie informacji
Muskel1 Opublikowano 2 Grudnia Opublikowano 2 Grudnia (edytowane) Czyli pompa 3 to jest inna pompa. Edytowane 2 Grudnia przez Muskel1
DedykOOOO Opublikowano 2 Grudnia Autor Opublikowano 2 Grudnia 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): Czyli pompa 3 to jest inna pompa. Kurde to ile mam tych pomp... Jest gówna pompa, ta mała czarna przy bloku i ta trzecia... v188.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się