Audine Posted April 26, 2022 Posted April 26, 2022 Witam. Borykam się z problemem długiego nagrzewania się silnika i spadającej temperatury. Zastanawia mnie działanie zaworu podciśnienia N345, który steruje pracą gruszki zaworu EGR, która z kolei porusza klapą jego chłodnicy spalin. Przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego / innych warunkach spaliny powinny zostać skierowane na chłodnicę przez wspomnianą klapę? Nie pamiętam jaką dokładnie miałem temperaturę podczas testu, ale w granicach 50 stopni i po chwili od uruchomienia silnika klapa przestawiła się na obieg przez chłodniczkę (grzanie dużego obiegu zamiast dogrzewania silnika). Może ktoś ma co do tego spostrzeżenia.
Rabbi Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 (edited) W dniu 26.04.2022 o 21:59, Audine napisał: Witam. Borykam się z problemem długiego nagrzewania się silnika i spadającej temperatury. Zastanawia mnie działanie zaworu podciśnienia N345, który steruje pracą gruszki zaworu EGR, która z kolei porusza klapą jego chłodnicy spalin. Przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego / innych warunkach spaliny powinny zostać skierowane na chłodnicę przez wspomnianą klapę? Nie pamiętam jaką dokładnie miałem temperaturę podczas testu, ale w granicach 50 stopni i po chwili od uruchomienia silnika klapa przestawiła się na obieg przez chłodniczkę (grzanie dużego obiegu zamiast dogrzewania silnika). Może ktoś ma co do tego spostrzeżenia. Spróbuj wypiąć wtyczkę z tego zaworu na kilka(naście) minut jazdy i zobacz czy lepiej się nagrzewa. I daj znać co i jak Edited April 28, 2022 by Rabbi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now