Jump to content
IGNORED

[CGLC] Działanie zaworu N345 gruszki EGR


Recommended Posts

Posted

Witam. Borykam się z problemem długiego nagrzewania się silnika i spadającej temperatury. Zastanawia mnie działanie zaworu podciśnienia N345, który steruje pracą gruszki zaworu EGR, która z kolei porusza klapą jego chłodnicy spalin. Przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego / innych warunkach spaliny powinny zostać skierowane na chłodnicę przez wspomnianą klapę? Nie pamiętam jaką dokładnie miałem temperaturę podczas testu, ale w granicach 50 stopni i po chwili od uruchomienia silnika klapa przestawiła się na obieg przez chłodniczkę (grzanie dużego obiegu zamiast dogrzewania silnika). Może ktoś ma co do tego spostrzeżenia.

Posted (edited)
W dniu 26.04.2022 o 21:59, Audine napisał:

Witam. Borykam się z problemem długiego nagrzewania się silnika i spadającej temperatury. Zastanawia mnie działanie zaworu podciśnienia N345, który steruje pracą gruszki zaworu EGR, która z kolei porusza klapą jego chłodnicy spalin. Przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego / innych warunkach spaliny powinny zostać skierowane na chłodnicę przez wspomnianą klapę? Nie pamiętam jaką dokładnie miałem temperaturę podczas testu, ale w granicach 50 stopni i po chwili od uruchomienia silnika klapa przestawiła się na obieg przez chłodniczkę (grzanie dużego obiegu zamiast dogrzewania silnika). Może ktoś ma co do tego spostrzeżenia.

Spróbuj wypiąć wtyczkę z tego zaworu na kilka(naście) minut jazdy i zobacz czy lepiej się nagrzewa.

I daj znać co i jak

Edited by Rabbi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...