Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 AZM 115KM - gaśnie na jałowych - log przepływomierza G70


cabanmat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów,

Silnik benzynowy 2.0 AZM 115KM, od jakiegoś czasu, sporadycznie lubi zgasnąć na jałowych podczas jazdy (np. stojąc na światłach).

Przyśpieszenie w normie, nie szarpie, silnik oczywiście zasilany Pb+LPG. Instalacja LPG ma jakieś...90kkm przebiegu.

W sterowniku silnika przewija się sporadycznie błąd zbyt bogatej mieszanki :

16556 - Zespół 1; system pomiaru paliwa

P0172 - 35 - 10 - system za bogaty - Sporadyczny

Przesyłam log przepływomierza podczas jazdy, jazda spokojna i agresywne przyśpieszanie na 3biegu do 5tyś obrotów

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już to rób loga 2+33 statycznego i do odcinki jak chcesz sprawdzić przepływkę. Logi na jakim paliwie? Powtórz to na pb i lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższego loga robiłem na LPG.

Wracając do sedna...czyli mam zrobić log statyczny...

Czyli, silnik rozgrzany benzyna, grupa 002 gaz opór

Grupa 33, gaz opór

Przełączam na LPG, i analogicznie dwa statyczne logi dla grupy 002 oraz 33 z gazem w podłodze.

 

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.05.2022 o 19:56, przem8 napisał:

Jeśli już to rób loga 2+33 statycznego i do odcinki jak chcesz sprawdzić przepływkę. Logi na jakim paliwie? Powtórz to na pb i lpg.

Log statyczny grupy 002+033 (Pb)

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Log statyczny grupy 002+033 (LPG)

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi za krótkie i po co te przygazówki? Gdzie te logi do odcinki? Nic z tego nie wynika, szkoda czasu...

MIałeś zrobić loga statycznego i do odcinki czyli dynamiczny, 3ci biegi i piz*a w opór. Wszystko po kasowaniu błędów nawet jak ich nie ma.

Jeśli to kwestia regulacji lpg to mogę Ci to ogarnąć bez ruszania się poza granice Biłgoraja :P

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, przem8 napisał:

Logi za krótkie i po co te przygazówki? Gdzie te logi do odcinki? Nic z tego nie wynika, szkoda czasu...

MIałeś zrobić loga statycznego i do odcinki czyli dynamiczny, 3ci biegi i piz*a w opór. Wszystko po kasowaniu błędów nawet jak ich nie ma.

Jeśli to kwestia regulacji lpg to mogę Ci to ogarnąć bez ruszania się poza granice Biłgoraja :P

Ajajaj no to się nie zrozumieliśmy :/

Myślałem że jak log statyczny, to bez deptania samochodu na 3 biegu :)

Jutro zrobię i zamieszczę...

Czyli log statyczny grupa 002 i 033 - dla Pb i LPG - robimy loga przez pół minuty na jałowych obrotach

oraz log dynamiczny... dla grupy 002 i 033 - dla Pb i LPG - 3 bieg, 1500obr/min.. i gaz w podłogę

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, cabanmat napisał:

robimy loga przez pół minuty na jałowych obrotach

Lepiej z minutę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...