Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszone obroty na 1400rpm w A4 B8 1.8TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Auto to a4 b8 z 2014 1.8cjeb 184kkm nalotu. Wczoraj, w pierwszy dzień urlopu :) pojawił się problem z obrotami biegu jałowego. Po rozgrzaniu do okolic 90C wody, obroty wskakują na 1400 i zaczynają falować +/- 50obr. Na zimnym jest wszystko normalnie obroty jakieś 750. Poza tym auto przyśpiesza i pracuje normalnie jedynie co, to idzie wyczuć zapach jakby nie spalonej benzyny . Błędy jakie udało mi się odczytać to:

P0068 MAP sensor

P0507 idle speed high

15077, 15093

Odma zmieniona razem z rozrządem jakiś rok temu przy 150kkm, po odpięciu evapu obroty delikatnie spadają lecz tylko o jakies 200. Wyczyściłem MAP sensor i ten drugi w kolektorze, bez poprawy (może jutro uda się kupić nowe). Podłączyłem "dymiarkę" do dolotu i jedyne miejsce gdzie pojawił się dym to jakby na wyjściu z  Odmy. konkretniej to na łączeniu odmy z rurką która idzie do dolotu. Był tam pomarańczowy oring którego wymieniłem. Bez poprawy.

Proszę o jakąkolwiek poradę co jeszcze można sprawdzić, lub o info czy z tym można jeździć bez szkody dla silnika.

 

Opublikowano (edytowane)

Witam . Mam identyczny problem , te same błędy,ten sam samochód 1.8 cjeb, 2012 ,110 kkm nalatane, dzisiaj zapaliła sie kontrolka , odczytałem błędy, wszystko to samo. Jak to ogarnales, nie wiem co robić, czy wieść auto do mechanika, bo u mnie same wymieniacze, niech ktoś pomoże, z góry dzieki panowie

Edytowane przez wwojtas1979

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...