Rafał90 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Cześć, czy jest ktoś w stanie podać nr OEM regulatora? Ewentualnie jakiego producenta proponujecie jako zamiennik? Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Tylko ori dobrany po VINie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał90 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 22 godziny temu, Muskel1 napisał: Tylko ori dobrany po VINie. WAUZZZ8K7FA051681 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) 49 minut temu, Rafał90 napisał: WAUZZZ8K7FA051681 Ale po co mi Twój VIN? Nie prowadzę sprzedaży części. Zamów w ASO po VINie, to miałem na myśli. O ile sprzedają same regulatory. Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_małyTM_ 105 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 zawór 04L130764D - 1390zł, jakby co to czujnik 04L906054E - 235zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 6 minut temu, _małyTM_ napisał: zawór 04L130764D - 1390zł, jakby co to czujnik 04L906054E - 235zł Ale to jest zawór regulujący ciśnienie w rail siedzący na szynie. Może coś źle zrozumiałem, ale wydaje mi się, że chodzi o zawór dozujący paliwo siedzący na pompie HD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_małyTM_ 105 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 18 minut temu, Muskel1 napisał: Ale to jest zawór regulujący ciśnienie w rail siedzący na szynie. Może coś źle zrozumiałem, ale wydaje mi się, że chodzi o zawór dozujący paliwo siedzący na pompie HD? haha, widzisz masz rację...jakoś umknął mi nagłówek ...ale jeśli faktycznie w pompie walnięty to...chyba będzie 1os która o to pyta "zawsze" pada na listwie czujnik albo zawór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał90 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, Muskel1 napisał: Ale po co mi Twój VIN? Nie prowadzę sprzedaży części. Zamów w ASO po VINie, to miałem na myśli. O ile sprzedają same regulatory. Ok. Myślałem, że może podasz mi numer części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 22 minuty temu, Rafał90 napisał: Ok. Myślałem, że może podasz mi numer części Chętnie bym podał ale nie mam takiej możliwości. Wyjaśnij proszę o jaką część konkretnie Ci chodzi. O zawór regulacyjny siedzący na szynie rail czy o zawór dozujący siedzący na pompie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał90 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 3 minuty temu, Muskel1 napisał: Chętnie bym podał ale nie mam takiej możliwości. Wyjaśnij proszę o jaką część konkretnie Ci chodzi. O zawór regulacyjny siedzący na szynie rail czy o zawór dozujący siedzący na pompie? Mam problem z błędem P0087, który objawia się tym, że po przekroczeniu np na 3 biegu 2,5 tyś obrotów wywala błąd świec żarowych. Spadek obrotów do 2 tyś i biały dym z tyłu. Wymieniłem filtr paliwa i pojechałem na test. Oczywiście powtórka z rozrywki ale tym razem dym był niebieski i przy dodawaniu gazu coś stukało. Na forum wyczytałem, że przy podobnych objawach był problem właśnie w tym regulatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) Chodzi o zawór regulacji cićnienia na szynie rail, czyl ten zawór regulacji ciśnienia, który kolega wyżej podał. Wątpię żeby to ten zawór regulacji ciśnienia był winny. W stanie spoczynku jest on zamknięty, dopiero gdy ciśnienie w rail urośnie powyżej wymaganego zawór ten otwiera się i upuszcza paliwo/ciśnienie. Gdyby był zepsuty to miałbyś raczej za wysokie ciśnienie a nie za niskie. Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał90 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 42 minuty temu, Muskel1 napisał: Chodzi o zawór regulacji cićnienia na szynie rail, czyl ten zawór regulacji ciśnienia, który kolega wyżej podał. Wątpię żeby to ten zawór regulacji ciśnienia był winny. W stanie spoczynku jest on zamknięty, dopiero gdy ciśnienie w rail urośnie powyżej wymaganego zawór ten otwiera się i upuszcza paliwo/ciśnienie. Gdyby był zepsuty to miałbyś raczej za wysokie ciśnienie a nie za niskie. Kurcze, to gdzie teraz szukać przyczyny? Jak może być powód niskiego cisnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) Pompa HD nie dostaje wystarczająco dużo paliwa (np.zaphany filtr paliwa, lub uszkodzona pompa w baku), albo pompa HD nie jest w stanie wygenerować wysokiego ciśnienia. Lejące injektory też mogą być jedną z przyczyn. Może być także błędne wskazanie czujnika wysokiego ciśnienia paliwa. Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał90 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 7 minut temu, Muskel1 napisał: Pompa HD nie dostaje wystarczająco dużo paliwa (np.zaphany filtr paliwa, lub uszkodzona pompa w baku), albo pompa HD nie jest w stanie wygenerować wysokiego ciśnienia. Lejące injektory też mogą być jedną z przyczyn. Filtr paliwa był wymieniany na nowy Bosch, co do wtryskiwaczy spróbuję sprawdzić przez VCDS (gdzie tego szukać ) a pompa HD to chodzi o tą w baku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Pompa HD to pompa wysokiego ciśnienia. Injektory miżna tylko na maszynie do tego przeznaczonej poprawnie sprawdzić. Nawet filtr Boscha może być kijowy. Wstaw ori i sprawdź czy problem zniknie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał90 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 23 minuty temu, Muskel1 napisał: Pompa HD to pompa wysokiego ciśnienia. Injektory miżna tylko na maszynie do tego przeznaczonej poprawnie sprawdzić. Nawet filtr Boscha może być kijowy. Wstaw ori i sprawdź czy problem zniknie. Jak zweryfikować poprawność działania pompy wysokiego ciśnienia? Znasz może numer oem filtra paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Poprawnie tylko na urządzeniu pomiarowym przeznaczonym do tego celu. Nr. filtra nie mam ale kolega @_małyTM_ może Ci wyszuka. Znalezienie przyczynu nie jest proste i musisz wykluczać poszczególne elementy układu wtryskowego, zaczynając i wymieniając od najprostszych i najtańszych jak np. filtr paliwa, czujnik wysokiego ciśnienia paliwa, zawór regulacyjny (chociaż tutaj wątpię ale kto wie). Następnie do sprawdzenia wydajność pompy w baku itd. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się