woj-o Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 wlaśnie zabieram się za montowanie alarmu w mojej a4. Kupiłem exusa v10 - myślałem nad elitą pro, ale to było na miejscu. I mam w związku z tym pytanie, czy w lewym słupku z przodu znajdzie się przewody sterujące centralnym zamkiem (pompą) czy trzeba ciągnąć przewodziki do bagażnika do pompki? druga rzecz to czy łatwo da się ściągnąć deskę rozdzielczą w autku? i czy w ogóle warto się zaz to zabierać czy wystarczy dół bok i wskaźniki wyjąć i przykręcić elementy gdziesik tam?
demoralizator Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Przewodziki znajdziesz na 100% w słupku z przodu. Kolorków nie pamietam. Kostka ma odcień ciemno żółty. A z deską jest troche "kopania".
woj-o Posted April 3, 2007 Author Posted April 3, 2007 dzięki za info - przewody pewnie te co idą z drzwi więc krąg się zawęża z deską to tak się domyślam, choć po 3 razach jak zdejmowałem w poldzie to teraz to kwestia 30 minut góra. choć za pierwszym razem ze 3h zeszło tyle że tam mniej elektryki, kabelków itp.
demoralizator Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Wiązka do drzwi nie jest mała w szczególności jeżeli masz elektryczne szyby ale jak ściągniesz boczek to zauważysz że wszystko jest ładnie pogrupowane. A i nie porównuj poldka do AUDI bo to niektórych drażni a wszczególności mnie! A co do deski to musisz wypruć konsole środkową i oczywiście kierownicę i to jest nie opłacalne do alarmu. Zrób trochę dłuższą wiązkę, zdejmij dolne części konsoli i schowek, napewno znajdziesz fajne miejsce na centrale alarmu
woj-o Posted April 4, 2007 Author Posted April 4, 2007 Hehe drazni - to trudno porównywac bede bo mam oba auta. Poldek to jest w sumie custom car - ze 3 miesiące pracy włożone w niego, więc jak dla mnie porównanie zupełnie na miejscu. A ja ma narazie jestem średnio zadowolony z Audi - dla mnie to normlane auto żaden cud w por do polda. Ani nie chichsze (fakt mój egemplarz trochę poskrzypuje, rozkręcali go wcześniej) ani nie szybsze, trochu wygodniejsze, więcej miejsca w środku zmarnowane (malutki tył jak na takie auto). Lewarek biegów krótki - fakt, ale ruchy nim trzeba długie robić (1.5 raza dłuższe niż w poldzie). Co do alarmu to tak myślałem że chyba nie będe całosci ściagał - szczególnie jak widziałem ile rozkręcania jest przy kierze
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now