D4wek Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Witam, autko ma problem przy ruszaniu, a mianowicie zachowuje się jakbym ciągnął za sobą słonia na przyczepie, musze dodać bardzo dużo gazu a i tak dławi się przy ruszaniu, gdy się rozpędzi powyżej 3k obrotów idzie dobrze, i delikatnie faluje, a bardziej czuć takie mrowienie budy na wolnych obrotach. Dodatkowo na zimnym silniku po odpaleniu i ruszeniu auto nie reaguje kompletnie na pedał gazu, wciskam w podłogę a auto nie jedzie i chce zgasnąć, puszczenie gazu na kilka sekund i ponowna próba ruszenia i jest już ok. Dzieje się tak tylko raz na każde odpalenie auta tylko na zimnym. Wykonałem logi i wyczytałem że BTDC na jałowym powinno wynosić równe 12 a u mnie skacze od 12 do 22. Błędów brak, od czego zacząć szukać problemu? Logi Statyczne: 001-003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002-033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Logi Dynamiczne: 002-033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003-020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115-118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4wek Opublikowano 21 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 (edytowane) Winna była zabrudzona przepustnica. Dokładnie wyczyściłem benzyną ekstrakcyjną, dobrałem się także do jej potencjometra (czarna plastikowa klapka) wyczyściłem ścieżki specjalną chemią do czyszczenia potencjometrów oraz nałożyłem na ścieżki wazelinę techniczną (nie przewodzi prądu) aby pazurki szybko nie porysowały. Całkiem inne auto, diametralna zmiana. Kultura pracy na niskich obrotach się poprawiła. Po wykonanych powyższych czynnościach należy przeprowadzić adaptację przpustnicy VCDS'em. Edytowane 21 Listopada 2022 przez D4wek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się