Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t ANB Dławienie przy ruszaniu / falowanie / BTDC szaleje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, autko ma problem przy ruszaniu, a mianowicie zachowuje się jakbym ciągnął za sobą słonia na przyczepie, musze dodać bardzo dużo gazu a i tak dławi się przy ruszaniu, gdy się rozpędzi powyżej 3k obrotów idzie dobrze, i delikatnie faluje, a bardziej czuć takie mrowienie budy na wolnych obrotach. Dodatkowo na zimnym silniku po odpaleniu i ruszeniu auto nie reaguje kompletnie na pedał gazu, wciskam w podłogę a auto nie jedzie i chce zgasnąć, puszczenie gazu na kilka sekund i ponowna próba ruszenia i jest już ok. Dzieje się tak tylko raz na każde odpalenie auta tylko na zimnym. Wykonałem logi i wyczytałem że BTDC na jałowym powinno wynosić równe 12 a u mnie skacze od 12 do 22. Błędów brak,  od czego zacząć szukać problemu?

Logi Statyczne:
001-003 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

002-033 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Logi Dynamiczne:
002-033 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

003-020 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

115-118 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano (edytowane)

Winna była zabrudzona przepustnica. Dokładnie wyczyściłem benzyną ekstrakcyjną, dobrałem się także do jej potencjometra (czarna plastikowa klapka) wyczyściłem ścieżki specjalną chemią do czyszczenia potencjometrów oraz nałożyłem na ścieżki wazelinę techniczną (nie przewodzi prądu) aby pazurki szybko nie porysowały. Całkiem inne auto, diametralna zmiana. Kultura pracy na niskich obrotach się poprawiła. Po wykonanych powyższych czynnościach należy przeprowadzić adaptację przpustnicy VCDS'em.

przepustnica.jpg

klapka.jpg

klapka 2.jpg

Edytowane przez D4wek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...