masiaty 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 witam mam pytanie moje audi podczas pierwszego uruchomienia bardzo szarpie, tak jak by odpalało na 3 cylindry a po chwili dopiero dokańcza się czwarty. mimo to wydaje mi się ze silnik cały czas delikatni kuleje poza tym auto po wciśnięciu mocniej gazu puszcza chmurę mechanik stwierdził ze problemem jest uszkodzona uszczelka lub głowica ponieważ po odkręceniu korka oleju wydobywają się spaliny komputer nie wykrywa żadnych blefów poza uszkodzona poduszka, ale wydaje mi się ze to przez szarpanie przy odpalaniu czy to możliwe? auto ma zrobione 80 tys nie ubywa żadnych płynów ciśnienie na cylindrach jest równe pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 bez logów nic sie nie dowiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 może też byc kulejący pompowtrysk, ale bez VAGa nic się nie dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masiaty 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 kurcze chłopaki po podłączeniu VAGa były dwa błędy -poduszka -czujnik temp. paliwa (ale czujnik już wymieniony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 objaw pompowtrysku zrób logi i wstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxzibi 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 witam mam pytanie moje audi podczas pierwszego uruchomienia bardzo szarpie, tak jak by odpalało na 3 cylindry a po chwili dopiero dokańcza się czwarty. mimo to wydaje mi się ze silnik cały czas delikatni kuleje poza tym auto po wciśnięciu mocniej gazu puszcza chmurę mechanik stwierdził ze problemem jest uszkodzona uszczelka lub głowica ponieważ po odkręceniu korka oleju wydobywają się spaliny komputer nie wykrywa żadnych blefów poza uszkodzona poduszka, ale wydaje mi się ze to przez szarpanie przy odpalaniu czy to możliwe? auto ma zrobione 80 tys nie ubywa żadnych płynów ciśnienie na cylindrach jest równe pomóżcie Drogi kolego Masiaty nie chcę ciebie straszyć wydatkami ale ja też mam 2.0 tdi BLB ale bez serwisu się nie obędzie . U mnie dokładnie było tak samo jak u ciebie ( identycznie) , zastosowałem wiele czynników które by mogły pomóc ale to niewiele dało . Dymienie miałem jak u ciebie z tym że rano potrafił pościć chmurkę siwego dymu a podczas jazdy na rozgrzanym silniku czarne chmury dymu - zastosowałem 3 razy środek STP do pompowtrysków i po jakimś czasie dymienie na niebiesko czy czarno ustąpiło- POLECAM STP pomaga. Po zdjęciu korka wlewu oleju czy bagneta zawsze będzie wydobywać się ciśnienie i nie koniecznie są to spaliny bo pewnie rozgrzany i rozpylony olej i jest to normalka przy tych dieslach tak mi wytłumaczyli na serwisie a jak się mylę to nich mnie ktoś poprawi . Jeżeli chodzi o te drgania ( kuleje na wolnych ) to nic nie pomogło tylko dopiero jak byłem na serwisie to wymienili mi jeden z pompowtrysków i jak ręką odjął , silnik w końcu pracuje jak powinien bez żadnych wkurzających Ciebie trzęsawek ale koszt naprawy z wymianą tylko jednego pompowtrysku to koszt rzędu 1500 zł może to nie dużo ale mnie zabolało bo fura nie dawno zakupiona a tu takie kwiatki wyszły . Musisz podjechać do jakiegoś dobrego serwisu bo jak wiem z doświadczenia to nie wszyscy umieją dobrze zdiagnozować problem bo zazwyczaj większość warsztatów wymienia wszystkie pompowtryski uszczuplając w ten sposób portfel klienta i eliminując w ten sposób złą diagnozę który z 4-ech wtrysków padł . Pozdrawiam mxzibi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masiaty 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 drogi kolego mxzibi lepszy pompowtrysk niż głowica lub uszczelka spróbuje z tym STP dzięki za pomoc pozdrówka masiaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam.Zauwazylem kilkakrotnie,ze moje auto podczas normalnej jazdy na 5 biegu czsami sobie szarpnie,przerywa.Prosze o porade i czym mozebyc to spowodowane? Pozdrawiam a moze by tak nowy temat założyć bo silnik masz inny i to inny temat jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 U mnie też na początku zimy ładnie palił na mrozach a teraz coś przestał raz pali lepiej raz gorzej i czasami zapala na jakby 3 cylindry i telepie po chwili dopiero zaczyna normalnie wchodzić na obroty i również jest dymienie na siwo przez to nierówne odpalenie , dymienie jest po odpaleniu później już nie dymi , jutro jadę do mechanika i mam nadzieje ze to jedna ze świec żarowych padła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 mój po odpaleniu też chwile chodzi nierówno około 10 sekund potem jest ok ale i tak w porównaniu do AVF którego miałem wcześniej wydaje mi sie ze chodzi mniej równo i płynnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się