CZARO_B7 0 Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 Witam , Zakupiłem auto 2 lata bez problemów aż zaczął gorzej kręcić , Mechnicy z mojej okolicy wymienili pół samochodu min , turbo , kat , cewki , świece , przepływka , wywalili odstojnik do gazu bo niby filtr lepszy itp... Cuda wianki . Od tamtej pory mam wrażenie ,że auto jest zamulone nie ma takiej mocy jaką miało wcześniej. Być może coś podpowiecie , w ECU błędów brak. Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Upd9bpu.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_3Cc8f.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_Xr7DmfK.html Statyczny: Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_13524Bf.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_5hC5353.html Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_26Qg14a.html Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_zgveFE3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 Turbo przeladowuje, a tak to jest ok. Na zmulone nie wygląda. Jak masz lpg to może jesg źle wyregulowane i przez to masz spadek mocy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARO_B7 0 Opublikowano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 4 minuty temu, przem8 napisał(a): Turbo przeladowuje, a tak to jest ok. Na zmulone nie wygląda. Jak masz lpg to może jesg źle wyregulowane i przez to masz spadek mocy. A coś w tym przeładowaniem robić czy zostawić? . W 003-020 w Cylindrze 4 mam jakieś korekty tak powinno być? Bo 1 2 i 3 są na zero . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 Teraz, CZARO_B7 napisał(a): coś w tym przeładowaniem robić czy zostawić? Coś robić. Masz nieszczelność w podcisnieniach, źle ustawioną sztangę albo taka regeneracja turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARO_B7 0 Opublikowano 10 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 14 minut temu, przem8 napisał(a): Coś robić. Masz nieszczelność w podcisnieniach, źle ustawioną sztangę albo taka regeneracja turbiny. Źle zregenerowane Turbo raczej bym wykluczył - robiła to jedna z najbardziej polecanych firm z Kielc ale ręki nie dam sobie uciąć. Postaram się sprawdzić podciśnienia , dzięki za wskazówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARO_B7 0 Opublikowano 13 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 W dniu 10.11.2022 o 21:57, przem8 napisał(a): Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75. Jutro postaram się zrobić loga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARO_B7 0 Opublikowano 17 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 Problem rozwiązany: -Sprawdziłem cały układ dolotowy ( prawdopodobnie rura dolotowa z turbiny była nieco zsunięta ) -Wszystkie wężyki przedmuchane kompreseorem -Dodatkowo wyjąłem zawór N75 sprawdzając go podając napięcie ( bez problemu zamykał i otwierał , jak to elektrozawór -Sprawdziłem również zawór DV wg poradników -Sprawdzenie pod ciśnieniem czy sztanga od turbo się wysuwa -Poprawiłem też wszystkie opaski skręcane i zaciskane włącznie z intercoolerem i całym dolotem i podciśnieniami. Auto logowałem ponownie 115+118 i turbo już nie przeładowuje , auto odżyło . Tak więc jeszcze raz serdeczne dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się