Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zamulone auto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , 

Zakupiłem auto 2 lata bez problemów aż zaczął gorzej kręcić , Mechnicy z mojej okolicy wymienili pół samochodu min , turbo , kat , cewki , świece , przepływka , wywalili odstojnik do gazu bo niby filtr lepszy itp... Cuda wianki . 

Od tamtej pory mam wrażenie ,że auto jest zamulone nie ma takiej mocy jaką miało wcześniej. 

 

Być może coś podpowiecie , w ECU błędów brak. 

 

Dynamiczny:
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Upd9bpu.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_3Cc8f.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_Xr7DmfK.html

 

Statyczny:
Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_13524Bf.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_5hC5353.html
Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_26Qg14a.html
Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_zgveFE3.html

Opublikowano

Turbo przeladowuje, a tak to jest ok. Na zmulone nie wygląda. Jak masz lpg to może jesg źle wyregulowane i przez to masz spadek mocy. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał(a):

Turbo przeladowuje, a tak to jest ok. Na zmulone nie wygląda. Jak masz lpg to może jesg źle wyregulowane i przez to masz spadek mocy. 

A coś w tym przeładowaniem robić czy zostawić? . 

W 003-020 w Cylindrze 4 mam jakieś korekty tak powinno być? Bo 1 2 i 3 są na zero . 

 

Opublikowano
Teraz, CZARO_B7 napisał(a):

coś w tym przeładowaniem robić czy zostawić?

Coś robić. Masz nieszczelność w podcisnieniach, źle ustawioną sztangę albo taka regeneracja turbiny. 

Opublikowano
14 minut temu, przem8 napisał(a):

Coś robić. Masz nieszczelność w podcisnieniach, źle ustawioną sztangę albo taka regeneracja turbiny. 

Źle zregenerowane Turbo raczej bym wykluczył - robiła to jedna z najbardziej polecanych firm z Kielc ale ręki nie dam sobie uciąć. 

Postaram się sprawdzić podciśnienia , dzięki za wskazówkę. 

Opublikowano

Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75. 

Opublikowano
W dniu 10.11.2022 o 21:57, przem8 napisał(a):

Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75. 

Jutro postaram się zrobić loga 

Opublikowano

Problem rozwiązany: 

-Sprawdziłem cały układ dolotowy ( prawdopodobnie rura dolotowa z turbiny była nieco zsunięta ) 

-Wszystkie wężyki przedmuchane kompreseorem 

-Dodatkowo wyjąłem zawór N75 sprawdzając go podając napięcie ( bez problemu zamykał i otwierał , jak to elektrozawór 

-Sprawdziłem również zawór DV wg poradników 

-Sprawdzenie pod ciśnieniem czy sztanga od turbo się wysuwa

-Poprawiłem też wszystkie opaski skręcane i zaciskane włącznie z intercoolerem i całym dolotem i podciśnieniami. 

 

Auto logowałem ponownie 115+118 i turbo już nie przeładowuje , auto odżyło . 

Tak więc jeszcze raz serdeczne dzięki za pomoc. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...