Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz rozrządu i soft do niego?


Andrzejgruz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam takie pytanie bo planuje wkrótce wymienić napinacz łańcucha tył i przymierzam się do założenia napinacza z B5

 

AUDI A4 B6 1.8T BFB

 

Pytania

1. Czy wymagane jest odrazu po zamontowaniu napinacza z B5 do B6 wgranie softu, który wyłączy zmienne fazy rozrządu czy mogę przez jakiś czas jeździć bez obaw z checkiem?

2. Zamiennik czy oryginał?  Co do zamiennika przymierzam się na SWAG lub FEBI, ale dużo osób piszę tylko ORI!

3. Łańcuch wymieniany z pół roku temu, około 10 tys ma zrobione, odrazu wymieniać na nowy? I jaki łańcuch, dobierać po B6 czy B5?

 

ORI: 058109217B

 

I w sumie to tyle pozdrawiam

Edytowane przez Andrzejgruz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Andrzejgruz napisał(a):

Czy wymagane jest odrazu po zamontowaniu napinacza z B5 do B6 wgranie softu, który wyłączy zmienne fazy rozrządu czy mogę przez jakiś czas jeździć bez obaw z checkiem?

Będzie się palił check i chyba nie będą działały korekty długoterminowe przez to.

2. Mam febi w już drugim aucie i nie narzekam.

3. Jak łańcuch nie chińczyk to zostaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał(a):

Będzie się palił check i chyba nie będą działały korekty długoterminowe przez to.

2. Mam febi w już drugim aucie i nie narzekam.

3. Jak łańcuch nie chińczyk to zostaw.

Tak nie bardzo w temacie, korekty długoterminowe? możesz wyjaśnić?

Łańcuch ze SWAGA wiec sam mi odpowiedz czy chińczyk czy nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Andrzejgruz napisał(a):

Tak nie bardzo w temacie, korekty długoterminowe? możesz wyjaśnić?

Korekty paliwowe. Z resztą tak samo jest jak ktos nieudolnie wylaczy napinacz w sofcie. W razie problemów z mieszanką nie będzie info o błędzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz problem? Po wymianie trzeba to ogarnąć w sofcie i tyle. Jak pojezdzisz tak trochę to się nic nie stanie. Z resztą sam tak jezdzilem jakis czas i bujałem się trochę zanim prawidłowo mi wyłączono tą zmienną fazę. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie dodatkowe pytania, na tym napinaczu z febiego masz jakieś oznaczenia?

Jaki filtr oleju założony?

 

Zamienniki jakieś do śrub 058103460C (sruba z gniazdem wielozębnym) z ASO trzeba trochę poczekać, a może bym w sobotę złożył :)

Edytowane przez Andrzejgruz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, przem8 napisał(a):

Nie ma oznaczen, filtr dedykowany, po co zmieniac sruby? 

Nie zmieniać, tylko ewentualnie miec w zapasie, bo cholery lubią jebnąć :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ich moment dokręcenia to 10Nm więc nie ma prawa coś się dziać jak to było z głową przykręcone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, przem8 napisał(a):

Ich moment dokręcenia to 10Nm więc nie ma prawa coś się dziać jak to było z głową przykręcone.

Oczywiście że z 10Nm, było dokręcane, lecz zdarzyło mi się, że wyjąłem połówkę śruby.

 

Temat close, montowany będzie FEBI zobaczymy czy będę tego żałować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...