Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów (Passat 94, 1Z)


leoncjo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kolega ma passata, to nowy nabytek wg mnie ktoś go nieco nabił w butelkę. Zrobilismy kilka logów: auto ma strasznego muła, nie czuć żeby włączała się turbinka, nie kopci, błędów w sterowniku brak.

Nie mam logów statycznych ale podłączałem się i nieco pamiętam: dawka paliwa na wolnych obrotach około 4,2 mg/obr.

Jak wchodze w BS to nie podnosi obrotów ale kąt wtrysku zmienia się w stosunku do measure blocks i wynosi 29 (raczej za mało), to samo z praca EGR i przestawianiem kąta na pompie (stoją w BS) - starszy sterownik ??

Logi dynamiczne:

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0 1701 847,9 495,4 4,7

0,78 1743 847,9 472,2 4,7

1,56 1827 847,9 472,2 4,7

2,34 1911 847,9 488,8 4,7

3,13 1974 847,9 488,8 4,7

3,91 2037 847,9 488,8 4,7

4,69 2100 847,9 498,8 4,7

5,47 2184 847,9 485,5 4,7

6,25 2268 847,9 495,4 4,7

7,03 2310 847,9 495,4 4,7

7,81 2394 847,9 492,1 4,7

8,59 2457 847,9 512,1 4,7

9,38 2520 847,9 512,1 4,7

10,16 2583 847,9 515,4 4,7

10,94 2667 847,9 508,7 4,7

11,72 2730 847,9 515,4 4,7

12,5 2793 847,9 518,7 4,7

13,28 2856 847,9 518,7 4,7

14,06 2919 847,9 518,7 4,7

14,85 2982 847,9 525,4 4,7

15,63 3045 847,9 522 4,7

16,41 3108 847,9 528,7 4,7

17,19 3171 847,9 532 4,7

17,97 3234 847,9 525,4 4,7

18,75 3297 834,6 538,6 4,7

19,54 3318 209,5 332,5 4,7

Group A: '004

Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve

TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70

STAMP /min ° ° %

0 1743 7,8 7,8 71,9

0,81 1785 8 8 69,1

1,61 1848 8 7,6 76,6

2,39 1911 8,4 8 75

3,17 1974 8,5 8,5 70,3

3,96 2037 8,7 8,8 69,1

4,74 2100 8,7 8,7 73

5,52 2163 8,7 8,7 72,7

6,3 2226 8,7 8,3 77,7

7,08 2289 8,7 8,7 72,3

7,89 2373 8,7 8,5 74,2

8,69 2415 8,7 8,5 74,2

9,47 2478 8,5 8,4 76,6

10,25 2541 9,2 9,2 74,6

11,03 2604 9,8 10,1 76,6

11,82 2667 10,8 10,4 80,5

12,6 2730 11,1 11,2 76,2

13,38 2793 11,6 11,8 77

14,16 2856 11,8 11,8 82

14,94 2940 12,2 12,2 84

15,73 2982 11,9 12,3 80,1

16,51 3045 11,9 12,3 79,7

17,29 3108 11,9 12,3 78,5

18,07 3171 12,5 12,6 82

18,88 3234 12,5 12,9 82

19,66 3276 12,5 12,9 78,5

20,44 3339 12,5 12,6 85,2

21,22 3381 12,9 12,9 79,7

22 3423 12,7 13 79,3

22,78 3465 12,5 12,3 82,8

baardzo długo się rozpędza ....

Group A: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME 861-945 ? ? ?

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0 1218 46,2 29,8 24,8

1,07 1344 45,8 31 24

2,15 1491 45 32 23,6

3,25 1575 44,8 32,8 22,6

4,32 1701 44,4 34 20,4

5,39 1764 44 34,8 20,4

6,49 1848 43,8 35,4 19,8

7,57 1974 43,4 35,4 20,4

8,64 2037 43,2 35,2 20,4

9,74 2142 42,8 35,2 21

10,81 2226 42,6 35,2 21,2

11,89 2310 42,2 35,2 21,2

12,99 2394 42 35,2 21,6

14,06 2499 41,6 35,2 22

15,14 2562 41,4 35,2 21,6

16,23 2667 41,2 35,2 21

17,31 2751 41 35,2 20,8

18,38 2814 40,8 35,2 21,6

19,48 2898 40,6 35,2 21

43,4 1512 45 32 23,4

44,48 1617 44,6 33,4 21,6

45,58 1722 44,2 34,2 20,6

46,65 1806 44 35 20,6

47,72 1932 43,6 35,4 20,4

48,82 1995 43,2 35,2 20,6

49,9 2079 43 35,2 21

50,97 2184 42,6 35,2 21,2

52,07 2268 42,4 35,2 21,6

53,14 2373 42,2 35,2 21,6

54,22 2457 41,8 35,2 22,6

55,32 2541 41,6 35,2 22,6

56,39 2625 41,4 35,2 22,6

57,47 2709 41,2 35,2 22

58,56 2793 40,8 35,2 21,4

59,64 2877 40,6 35,2 22

60,72 2940 40,4 35,2 22,4

61,81 3024 40,2 35,2 23,4

62,89 3108 40 35,2 23,6

63,96 3192 40 35,2 23,2

65,06 3255 39,8 35 23,2

66,14 3339 39,6 34,8 22

67,21 3402 39,6 34,4 21,6

68,31 3465 39,4 34,2 20

69,39 3507 39,4 34,2 18,6

70,46 3528 39,4 34,2 18,4

71,56 3570 39,2 34,2 17,6

Group A: '010

Mass Air Flow Barometric Manifold Position

TIME 861-945 Pressure Pressure Throttle

STAMP mg/R mbar mbar %

0,78 428,9 991 1067 100

1,56 458,9 991 1126 100

2,34 475,5 991 1168 100

3,12 498,8 991 1201 100

3,91 508,7 991 1243 100

4,69 502,1 991 1268 100

5,47 498,8 991 1277 100

6,25 478,8 991 1285 100

7,03 488,8 991 1310 100

7,81 482,1 991 1336 100

8,59 495,4 991 1369 100

9,37 498,8 991 1394 100

10,15 505,4 991 1436 100

10,93 515,4 991 1478 100

11,72 528,7 991 1520 100

12,5 542 991 1579 100

13,28 552 991 1630 100

14,06 545,3 991 1663 100

14,84 538,6 991 1680 100

15,62 535,3 991 1697 100

16,41 542 991 1730 100

17,19 538,6 991 1764 100

17,97 552 991 1789 100

18,75 558,6 991 1831 100

19,53 558,6 991 1865 100

20,31 548,6 991 1873 100

21,09 538,6 991 1873 100

21,88 525,4 991 1856 100

22,66 515,4 991 1848 100

23,44 508,7 991 1840 100

24,25 498,8 991 1831 100

25,03 492,1 991 1823 100

25,81 485,5 991 1823 100

26,59 478,8 991 1814 100

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME 861-945 CC active during a/t shift Boost Valvle

STAMP /min mbar mbar %

0 1470 1730 1218 39,8

0,78 1533 1798 1235 39,8

1,56 1575 1840 1252 39,8

2,34 1617 1873 1268 39,8

3,12 1701 1890 1260 39,8

3,91 1764 1915 1260 39,8

4,69 1806 1932 1268 39,8

5,47 1848 1940 1277 39,8

6,25 1911 1940 1285 39,8

7,03 1974 1940 1310 39,8

7,81 1995 1940 1336 39,8

8,59 2058 1932 1369 39,8

9,37 2121 1932 1386 39,8

10,15 2184 1932 1411 39,8

10,94 2247 1924 1453 39,8

11,72 2310 1915 1478 39,8

12,5 2373 1915 1512 39,8

13,28 2457 1907 1554 39,8

14,06 2520 1915 1588 39,8

14,84 2583 1915 1613 39,8

15,62 2646 1915 1638 39,8

16,4 2730 1915 1672 39,8

17,19 2793 1907 1688 39,8

17,97 2877 1907 1714 39,8

18,75 2940 1907 1739 39,8

19,53 3024 1907 1764 39,8

20,31 3087 1898 1781 39,8

21,09 3150 1898 1806 39,8

21,88 3213 1898 1823 39,8

22,66 3276 1898 1848 39,8

23,44 3360 1898 1840 39,8

24,22 3402 1898 1831 39,8

25 3465 1898 1823 39,8

25,78 3507 1898 1806 39,8

26,57 3549 1898 1781 39,8

27,35 3591 1890 1772 39,8

28,13 3633 1890 1747 39,8

28,94 3675 1890 1739 39,8

29,75 3696 1882 1722 39,8

30,53 3738 1882 1730 39,8

31,31 3759 1882 1722 39,8

32,09 3780 1882 1730 39,8

32,87 3801 1882 1739 39,8

33,66 3822 1882 1764 39,8

Proszę o wszelkie sugestie.... :confused4:

Dzisiaj postaram się zalogowac resztę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplywomierz zle mierzy , i mozliwe ze katalizator totalnie zapchany , zacznij od kata zrob logi jak dalej zle wymien przeplywomierz ,termostat tez do wymiany chyba ze auta nie rozgrzales jak logi robiles[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 08:34_________________________________________________

nie czuć żeby włączała się turbinka

działa tylko ze pózno pompuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalic katalizator,podmienic N75 ... zobaczyc co sie bedzie dzialo .....

[dolot na szczelnosc tez mozna sprawdzic]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co podmienialismy przepływkę ze sprawnego auta... mierzyła troszke wyżej ale nie znacznie, dolot oglądalismy dziury nie widać, dociągnelismy obejme nad turbinką (na gumowym łączniku), bo była zatopiona w oleju, N75 był uszkodzony, juz wstawiony nowy. I dalej to samo :(.

A czemu ma bardzo mała dawkę paliwa (ostatnia kolumna blok 008) ?? Przepływka ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu ma bardzo mała dawkę paliwa (ostatnia kolumna blok 008) ?? Przepływka ??

tak ... ale zostawcie ja w spokoju ...

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t30627.0.html;highlight=do%C5%82

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Spanky, juz widziałem ten post. Mam taki plan sprawdzic czy upust w turbinie jest zamkniety i czy wogóle pracuje, ewentualnie tak wyregulowac żeby się domknął i zobaczyć czy zacznie pompować, jak nie to biorę się za katalizator. Dam znać o wynikach.

_________________________________________________

Wstepne oględziny: katalizatora brak, ale jak odpiąc wydech to turbinka troche mocniej dmucha ale to nie to co powinno być.

Dawki korekcyjne: -0,5 +3 -0,4 0.0 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to bedziemy sprawdzali.... oki, pedze i dzialam dalej. Dzieki za podpowiedzi, pozdrawiam. [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 15:52_________________________________________________Nasze możliwości się skończyły, zamek w turbince działa jak należy. Auto ma strasznego muła, jak się przygazuje puszcza delikatny niebiesko bieały dymek po ustawieniu kąta wtrysku na około 55. Trzeba będzie chyba oddać pompę na sprawdzenie i pomierzyć ciśnienie w cylindrach. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dokładnie obejrzeliśmy cały dotol -jest O.K. Turbinka nie pompuje jak powinna, zawór upustowy chodzi jak malina :)... już kończą się nam pomysły. Już mieliśmy prowadzić autko do pompiarza ale okazało się, że w pewnym momencie autko zaczęło przez 2 godziny normalnie jeżdzić ??

Co do sztangi...odłączalismy całkowicie wężyk od gruszki, zresztą po logach widać że N75 praktycznie nie musi się załączać bo brakuje ciśńenia więc nie ma co upuszczać. Odłączalismy cięgienko i żeby ję ponownie włożyć na ośkę upustu trzeba było delikatnie dmuchnąć w nią.... gruszka na postoju mocno domyka upust.

Co jeszcze może być: błędów na VAG brak, temp silnika w VAG-u 18-21 stopni (czujnik temp podmieniony-ten dwupinowy w króćcu plastikowym), czasem jak się rozgrzeje poszarpuje przy przyspieszaniu (tak do 2,3 obr/min) ale dalej muł :embarrassed:. Chyba najważniejsze: potrafi zgasnąć podczas powolnej zmiany biegów??

Nastwanik?? Ale w grupie 4 ładnie reguluje się kąt pompy ?? Pomóżcie, skoro autko nagle ożyło to może to jakaś pierdoła :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...