Skocz do zawartości
IGNOROWANY

luz na kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w mojej b6 1,8t quattro od początku kupna przy krótkich ruchach było słychać stukanie. Na stacji diagnostycznej powiedzieli, że całe zawieszenie jest ok, więc te stuki to z maglownicy albo krzyżaka. Pojeździłem tak trochę ale po jakimś czasie przy ruszaniu na skrzyżowaniach w lewo i chyba też prawo, zaczeło mi stukać podczas skręcania. Podejrzewałem, że to przeguby. Pojechałem do mechanika stwierdził, że maglownica leży. To przy okazji wymieniłem drążki końcówki i górne wahacze i samą maglownicę. kupiłem na olx za 800zł niby zregenerowaną, przyszedł kurier otworzyłem, a że sie nie znam na maglach to nie umiałem stwierdzić w jakim jest stanie. Mechanik oddał mi auto i starą maglownicę(nie musiałem zwracać jej). I teraz problem jest taki, że przy skręcaniu faktycznie ucichło, może jak agresywniej skręce to coś czuć, ze przeskakuje, ale jest lepiej niż było. Za to stoję w miejscu krótkie ruchy kierownicą i stuka, podczas jazdy robiąc naprawdę krótkie ruchy czuję po prostu luz. Przechodząc do sedna, czytałem, że  te luzy można kasować o ile się nie mylę , czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać?

Opublikowano

Luzy mogą na samej przekładni jak i drążkach.

Opublikowano
57 minut temu, george napisał(a):

Luzy mogą na samej przekładni jak i drążkach.

Drążki są nowe, spróbuje dokręcić śrubę od regulacji magla, może coś da, wyczytałem że dostęp. Jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...