Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena Logów Małysz 1.8T AVJ 003+020 - 115 pomocy


Damian2401

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum to mój pierwszy temat, mógłby ktoś spojrzeć na logi ocenić i doradzić?

Posiadam od msc a4 b6 2001 1.8T AVJ 197tkm

Po raz pierwszy robiłem logi nie wiem czy dobre i czy dobrze zrobione na 3 biegu od 1500rpm , grupa 115 , 003+020

Silnik był rozgrzany do temp. roboczej woda90st olej +/-90st

Dodam że auto zakupiłem już po modyfikacji tzn, jest duży intercoller jak połowa chłodnicy od wody, zawór DV zastąpiony bloow off-em.

Nie wiem czy poprzedni właściciel robił chipa czy nie auto fajnie się zbiera na dzień dzisiejszy nie wiem ile ma KM i NM ale od około 2700rpm ma dobrego buta że tak to nazwę.

Dodam że podczas robienia logów dyna.. droga była prosta bez wzniesień i spadków 1 prosta ma około860m przejechałem tam i z powrotem 6 razy co daje około 5,1km a Paliwa spaliło trochę mniej jak 1/4 na wskazówce..

W silniku żadnych błędów, proszę o sprawdzenie logów ocenienie i doradzenie lub czy jeszcze jakieś inne grupy zmierzyć

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Edytowane przez Damian2401
Źle wpisany temat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest soft. Turbo przeładowuje, spore stukowe. Brakuje loga 2+33, a blow off do wywalenia. 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przem8 napisał(a):

Jest soft. Turbo przeładowuje, spore stukowe. Brakuje loga 2+33, a blow off do wywalenia. 

Tzn że jest spalanie stukowe ?? Jeśli tak to przez co spowodowane i co zrobić. 

Grupę 2+33 zrobić na zimnym silniku ? Biegu jałowym czy też od 3 biegu od 1500rpm do odciny ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Damian2401 napisał(a):

Grupę 2+33 zrobić na zimnym silniku ?

Przy pełnej piz*zie do odcinki na 3 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, przem8 napisał(a):

Przy pełnej piz*zie do odcinki na 3 biegu

Ok, może być to spowodowane przez to że leję benzynę 95 zamiast 98 ?? Wczoraj na elzie web  doczytałem że do avj ma być lana 98roz czy to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Damian2401 napisał(a):

Ok, może być to spowodowane przez to że leję benzynę 95 zamiast 98 ?? Wczoraj na elzie web  doczytałem że do avj ma być lana 98roz czy to prawda ?

NIe ale jeśli soft był robiony pod 98 to taka powinna być lana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał(a):

NIe ale jeśli soft był robiony pod 98 to taka powinna być lana.

Właśnie tego nie wiem bo 1 właściciel to robił później sprzedał auto, 2 właściciel miał auto tydzień czasu I sprzedał bo potrzebował kasy na powrót do Rumuni z de.

 

Zaraz będę jechał robić logi te 2+33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od wgrania serii i pozbycia się tego blow offa i ponownych logów ale nie wiem co tam więcej namodzone pod maską więc seria tez może kiepsko wyjść. 

Przepływ ma się nijak do zadanego doładowania, bo niewiele większy niż w serii, zalany w ciul. 

Generalnie dramat. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, przem8 napisał(a):

Ja bym zaczął od wgrania serii i pozbycia się tego blow offa i ponownych logów ale nie wiem co tam więcej namodzone pod maską więc seria tez może kiepsko wyjść. 

Przepływ ma się nijak do zadanego doładowania, bo niewiele większy niż w serii, zalany w ciul. 

Generalnie dramat. 

Tzn że spalania stukowego nie ma? co do przepływu czyli ciśnienie doładowania na początku jest za niskie a później za wysokie? zalany czyli leje dużo paliwa tzn pali dużo ? czy muszę się czegoś obawiać ? dopóki tego nie ogarnę to jeździć normalnie bez pałowania ? postaram się jak najszybciej jechać do Polski do jakiegoś tiunera , znasz kogoś możesz polecić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Damian2401 napisał(a):

Tzn że spalania stukowego nie ma?

Masz cofanie zapłonu. Powinno byc same 0 w gr 20, ewentualnie jakieś niewielkie wartości, u Ciebie są za duże.

Słabo to wygląda. Kogoś tam znam, nie wiem też jakie rejony PL Cię interesują. Pałowanie niewskazane

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, przem8 napisał(a):

Masz cofanie zapłonu. Powinno byc same 0 w gr 20, ewentualnie jakieś niewielkie wartości, u Ciebie są za duże.

Słabo to wygląda. Kogoś tam znam, nie wiem też jakie rejony PL Cię interesują. Pałowanie niewskazane

 

Ok super dziękuję za pomoc, te logi z grupy 20 robiłem przed płukanką tzn 3 płukanki silnika i 4 na denka tłoków na noc. Jestem z Wrocławia, 2 lokalizacja opolskie obok Wielunia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Damian2401 napisał(a):

Jestem z Wrocławia

W tamtych okolicach to vag4u. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, przem8 napisał(a):

W tamtych okolicach to vag4u. 

Dziękuję, w kwietniu będę jechał do Poslki na urlop i wjadę na rolki, zobaczymy co pokaże i co dalej jak cis będę pisał co wyszło. 

Dziś przejechałem się różnymi prędkościami i obrotami i zauważyłem że na grupie 020 nie ma zer jak się depnie gaz i się pałuje, jak się jedzie normalnie i obojętnie czy to 70kmh czy 160 czy 3000rpm czy 4500rpm jest wszystko wporzadku, przyspieszać można też jest ok ale tylko beż pałowania do odciny na wciśniętym gazie do końca:D 

Ps. Zalałem tera, 98roz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak: byłem na hamowni we Wrocławiu w V-Tech to wszystko działo się przez mocny mod. Na 95roz

wyszło 224km i 387nm , powrót do seri 173km 247nm , nowy mod 214km i 368nm.

Silnik pracuje jak zegarek nie telepie się jest płynne przyspieszenie i fajuwa :D  turbo ładowało wcześniej 1,7bara teraz jest do 1,2 bara.

Może jeszcze w tym roku zrobię stage2 na około 250- 280km i do 500nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już to turbo ładowało 1.45.  500niuta w 1.8t.., bądź poważny. Seryjny słupek wytrzymuje 400.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowało 2,7bara - atmosfera daje 1,7 jeśli coś nie tak to mnie popraw :D

tak wiem będę planowac modzic przy silniku tylko nie wiem czy zastosowac x-beam czy H-beam korby 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Damian2401 napisał(a):

tak wiem będę planowac modzic przy silniku tylko nie wiem czy zastosowac x-beam czy H-beam korby 

Dla mnie bez sensu modzic 1.8t powyżej standardowego stage 3. Potem tylko worek pieniędzy, efekty różne, a i tak osiągi już przeciętne jak na dzisiejsze realnia. 

Przy takim doładowaniu jak piszesz już dawno powinien wpaść w tryb awaryjny ale mniejsza z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...