Damian2401 Opublikowano 15 Marca 2023 Opublikowano 15 Marca 2023 (edytowane) Witam jestem nowy na forum to mój pierwszy temat, mógłby ktoś spojrzeć na logi ocenić i doradzić? Posiadam od msc a4 b6 2001 1.8T AVJ 197tkm Po raz pierwszy robiłem logi nie wiem czy dobre i czy dobrze zrobione na 3 biegu od 1500rpm , grupa 115 , 003+020 Silnik był rozgrzany do temp. roboczej woda90st olej +/-90st Dodam że auto zakupiłem już po modyfikacji tzn, jest duży intercoller jak połowa chłodnicy od wody, zawór DV zastąpiony bloow off-em. Nie wiem czy poprzedni właściciel robił chipa czy nie auto fajnie się zbiera na dzień dzisiejszy nie wiem ile ma KM i NM ale od około 2700rpm ma dobrego buta że tak to nazwę. Dodam że podczas robienia logów dyna.. droga była prosta bez wzniesień i spadków 1 prosta ma około860m przejechałem tam i z powrotem 6 razy co daje około 5,1km a Paliwa spaliło trochę mniej jak 1/4 na wskazówce.. W silniku żadnych błędów, proszę o sprawdzenie logów ocenienie i doradzenie lub czy jeszcze jakieś inne grupy zmierzyć VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Edytowane 15 Marca 2023 przez Damian2401 Źle wpisany temat
przem8 Opublikowano 16 Marca 2023 Opublikowano 16 Marca 2023 Jest soft. Turbo przeładowuje, spore stukowe. Brakuje loga 2+33, a blow off do wywalenia. 1
Damian2401 Opublikowano 16 Marca 2023 Autor Opublikowano 16 Marca 2023 8 godzin temu, przem8 napisał(a): Jest soft. Turbo przeładowuje, spore stukowe. Brakuje loga 2+33, a blow off do wywalenia. Tzn że jest spalanie stukowe ?? Jeśli tak to przez co spowodowane i co zrobić. Grupę 2+33 zrobić na zimnym silniku ? Biegu jałowym czy też od 3 biegu od 1500rpm do odciny ?
przem8 Opublikowano 16 Marca 2023 Opublikowano 16 Marca 2023 Teraz, Damian2401 napisał(a): Grupę 2+33 zrobić na zimnym silniku ? Przy pełnej piz*zie do odcinki na 3 biegu
Damian2401 Opublikowano 16 Marca 2023 Autor Opublikowano 16 Marca 2023 8 minut temu, przem8 napisał(a): Przy pełnej piz*zie do odcinki na 3 biegu Ok, może być to spowodowane przez to że leję benzynę 95 zamiast 98 ?? Wczoraj na elzie web doczytałem że do avj ma być lana 98roz czy to prawda ?
przem8 Opublikowano 16 Marca 2023 Opublikowano 16 Marca 2023 4 minuty temu, Damian2401 napisał(a): Ok, może być to spowodowane przez to że leję benzynę 95 zamiast 98 ?? Wczoraj na elzie web doczytałem że do avj ma być lana 98roz czy to prawda ? NIe ale jeśli soft był robiony pod 98 to taka powinna być lana.
Damian2401 Opublikowano 16 Marca 2023 Autor Opublikowano 16 Marca 2023 Godzinę temu, przem8 napisał(a): NIe ale jeśli soft był robiony pod 98 to taka powinna być lana. Właśnie tego nie wiem bo 1 właściciel to robił później sprzedał auto, 2 właściciel miał auto tydzień czasu I sprzedał bo potrzebował kasy na powrót do Rumuni z de. Zaraz będę jechał robić logi te 2+33
Damian2401 Opublikowano 16 Marca 2023 Autor Opublikowano 16 Marca 2023 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
przem8 Opublikowano 16 Marca 2023 Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) Ja bym zaczął od wgrania serii i pozbycia się tego blow offa i ponownych logów ale nie wiem co tam więcej namodzone pod maską więc seria tez może kiepsko wyjść. Przepływ ma się nijak do zadanego doładowania, bo niewiele większy niż w serii, zalany w ciul. Generalnie dramat. Edytowane 16 Marca 2023 przez przem8
Damian2401 Opublikowano 16 Marca 2023 Autor Opublikowano 16 Marca 2023 35 minut temu, przem8 napisał(a): Ja bym zaczął od wgrania serii i pozbycia się tego blow offa i ponownych logów ale nie wiem co tam więcej namodzone pod maską więc seria tez może kiepsko wyjść. Przepływ ma się nijak do zadanego doładowania, bo niewiele większy niż w serii, zalany w ciul. Generalnie dramat. Tzn że spalania stukowego nie ma? co do przepływu czyli ciśnienie doładowania na początku jest za niskie a później za wysokie? zalany czyli leje dużo paliwa tzn pali dużo ? czy muszę się czegoś obawiać ? dopóki tego nie ogarnę to jeździć normalnie bez pałowania ? postaram się jak najszybciej jechać do Polski do jakiegoś tiunera , znasz kogoś możesz polecić ?
przem8 Opublikowano 16 Marca 2023 Opublikowano 16 Marca 2023 4 godziny temu, Damian2401 napisał(a): Tzn że spalania stukowego nie ma? Masz cofanie zapłonu. Powinno byc same 0 w gr 20, ewentualnie jakieś niewielkie wartości, u Ciebie są za duże. Słabo to wygląda. Kogoś tam znam, nie wiem też jakie rejony PL Cię interesują. Pałowanie niewskazane
Damian2401 Opublikowano 17 Marca 2023 Autor Opublikowano 17 Marca 2023 11 godzin temu, przem8 napisał(a): Masz cofanie zapłonu. Powinno byc same 0 w gr 20, ewentualnie jakieś niewielkie wartości, u Ciebie są za duże. Słabo to wygląda. Kogoś tam znam, nie wiem też jakie rejony PL Cię interesują. Pałowanie niewskazane Ok super dziękuję za pomoc, te logi z grupy 20 robiłem przed płukanką tzn 3 płukanki silnika i 4 na denka tłoków na noc. Jestem z Wrocławia, 2 lokalizacja opolskie obok Wielunia
przem8 Opublikowano 17 Marca 2023 Opublikowano 17 Marca 2023 Godzinę temu, Damian2401 napisał(a): Jestem z Wrocławia W tamtych okolicach to vag4u.
Damian2401 Opublikowano 17 Marca 2023 Autor Opublikowano 17 Marca 2023 11 godzin temu, przem8 napisał(a): W tamtych okolicach to vag4u. Dziękuję, w kwietniu będę jechał do Poslki na urlop i wjadę na rolki, zobaczymy co pokaże i co dalej jak cis będę pisał co wyszło. Dziś przejechałem się różnymi prędkościami i obrotami i zauważyłem że na grupie 020 nie ma zer jak się depnie gaz i się pałuje, jak się jedzie normalnie i obojętnie czy to 70kmh czy 160 czy 3000rpm czy 4500rpm jest wszystko wporzadku, przyspieszać można też jest ok ale tylko beż pałowania do odciny na wciśniętym gazie do końca:D Ps. Zalałem tera, 98roz
Damian2401 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2023 A więc tak: byłem na hamowni we Wrocławiu w V-Tech to wszystko działo się przez mocny mod. Na 95roz wyszło 224km i 387nm , powrót do seri 173km 247nm , nowy mod 214km i 368nm. Silnik pracuje jak zegarek nie telepie się jest płynne przyspieszenie i fajuwa turbo ładowało wcześniej 1,7bara teraz jest do 1,2 bara. Może jeszcze w tym roku zrobię stage2 na około 250- 280km i do 500nm
przem8 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Jeśli już to turbo ładowało 1.45. 500niuta w 1.8t.., bądź poważny. Seryjny słupek wytrzymuje 400. 1
Damian2401 Opublikowano 1 Maja 2023 Autor Opublikowano 1 Maja 2023 Ładowało 2,7bara - atmosfera daje 1,7 jeśli coś nie tak to mnie popraw tak wiem będę planowac modzic przy silniku tylko nie wiem czy zastosowac x-beam czy H-beam korby
przem8 Opublikowano 1 Maja 2023 Opublikowano 1 Maja 2023 2 godziny temu, Damian2401 napisał(a): tak wiem będę planowac modzic przy silniku tylko nie wiem czy zastosowac x-beam czy H-beam korby Dla mnie bez sensu modzic 1.8t powyżej standardowego stage 3. Potem tylko worek pieniędzy, efekty różne, a i tak osiągi już przeciętne jak na dzisiejsze realnia. Przy takim doładowaniu jak piszesz już dawno powinien wpaść w tryb awaryjny ale mniejsza z tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się