Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0tfsi bgb ea113. Dylemat związany z pompą oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. 

Nie będę dużo pisać. Liczę na konkretne odpowiedzi. 

Strzelił rozrząd do tego było dużo opiłków metalu w oleju. 

Postanowiłem remontować silnik dodać kute korby tłoki i wałek. 

Mam dylemat odnośnie pompy oleju. 

Myślałem że zębatka VIS rozwiąże cały problem zwiazany z ciśnieniem oleju itp itd. 

Teraz znalazłem gotowe zestawy z pompą od 1.8t

Szukam osoby która podzieli się wiedzą związana z tym silnikiem i dokładnie pompami oleju. Jaki wybór wybrać co zrobić by uniknąć problemu ze smarowaniem itp. 

Pozdrawiam wesołych świąt. 

Opublikowano

Hej ja u siebie założyłem zestaw z 1.8t na 31 zębów i auto śmiga silnik taki jak Twój. 

Opublikowano

Jest jakoś to opisane co i jak potrzeba.

Opublikowano
3 godziny temu, Michalina95 napisał(a):

Jest jakoś to opisane co i jak potrzeba.

Q

Opublikowano

Ile już śmigasz na takim zestawie. Nie było problemów z wysokim ciśnieniem oleju? 

Posiadasz namiary na Gregorski3 widziałem że on robił Tobie gotowy zestaw takie coś właśnie mnie interesuje. 

Opublikowano
10 godzin temu, Michalina95 napisał(a):

Ile już śmigasz na takim zestawie. Nie było problemów z wysokim ciśnieniem oleju? 

Posiadasz namiary na Gregorski3 widziałem że on robił Tobie gotowy zestaw takie coś właśnie mnie interesuje. 

Hej nie zestawu mi nie robił, robiłem go sobie sam po zamawiałem części z numerów z tego wątka i sam wszystko składałem zaś co do tego ile śmigam tak już ponad rok i trasy pl-de i nic się nie dzieje. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...