Johnym2 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2023 (edytowane) Witam. Od 2 tygodni zaczęło się stukanie i diagnozowanie, Audi przeszła ścieżkę diagnostyczną i niby wszystko ok, więc sam z kanału zacząłem szukać przyczyny tych stuków. Padł pomysł na poluzowane sanki, grzechotka w rękę i lewa strona sztywno dokręcona a prawa o zgrozo kręci się i niestety nie dokręca, wykręciłem więc śrubę całkowicie i śruba cała a niestety na śrubie strzępy gwintu z podłużnicy. Rozbebeszyłem już wnętrze, zlokalizowałem już miejsce do cięcia jednak mam pewne obawy. Raczej nie jest to jak w 80 tkach że jest płytka/kostka z gwintem na wcisk w "ramce" w podłużnicy. Przerabiał ktoś taki problem w B6 Dodam że myślałem już o o gwintowaniu na m14 ale po opuszczeniu tylnej części sanek niestety nie podejdę gwintownikiem, opiera się to wszystko na podporze wału i tłumikach Edit: mechanik przegwintował na m14. Edytowane 7 Maja 2023 przez Johnym2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2023 W serwisówce jest zalecane helicoli w przypadku zerwania gwintu na śruby sanek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnym2 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2023 helicoil wytrzyma ciężar v6? Jak wygląda wtedy wytrzymałość takich wkładek? moment dokręcania zapewne mniejszy będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się