Sebax88x 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Cześć, Mam pytania odnośnie demontażu kompresora w Audi A4 B7 2.0 TFSI. Czy aby wymontować sprężarkę wystarczy zdjąć pasek, 2 śruby mocujące i 2 śruby od węży? Czy trafię na jakieś blokady podczas wyjmowania go? Śruby od węży są montowane na torx, ale jaki jest jego rozmiar? Warto dzień wcześniej potraktować te śruby WD40? Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 WD40 nie pomoże, tam jest torx 45-50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebax88x 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Cholera, niedobrze. Śruby są już dość mocno zorane. Jest na nie jakiś dobry sposób żeby odkręciło sie bez ich uwalenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Powinny się odkręcić bez problemu, zadbaj tylko aby dobrze wyczyścić gniazdo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebax88x 0 Opublikowano 4 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Poszło bez problemu, kupiłem nowe, porządne torxy i zaatakowałem śruby węży od góry. Śruby trzymające sprężarkę też odkręciłem bez najmniejszego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się