Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z twardym pedałem hamulca który po czasie robi się miękki


pitib6
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez pitib6,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z hamulcami w mojej B6 AWX. Mianowicie raz na jakiś czas, a ostatnio praktycznie ciągle samochód nie hamuje tak jak powinien. Po naciśnięciu hamulca czuć że pedał jest twardawy a samochód jedzie prosto, natomiast po około sekundzie pedał spada troszeczkę niżej i samochód zaczyna hamować. Można się bardzo mocno zdziwić przy którymś hamowaniu, tym bardziej że tak jak mówiłem kiedyś występowało to tylko sporadycznie, a teraz praktycznie ciągle.

Ktoś wie o co może chodzić? Podciśnienie jest z pewnością okej, vacum ssie jak moja była. 

Edytowane przez pitib6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz podcisnienia, gdzies jest dziursko

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Dev napisał(a):

sprawdz podcisnienia, gdzies jest dziursko

sprawdziłem, nie zauważyłem nigdzie żadnej dziury i niby wszystko jest okej, prowadnice i tłoczki z przodu jak i z tyłu sprawdzone, wszystko chodzi jak masełko

pompa vacum zmieniana na boscha więc to nie żaden obluzowany króciec itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij vacuometr i szukaj, cudów tutaj nie ma 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dev napisał(a):

Podepnij vacuometr i szukaj, cudów tutaj nie ma 

jest możliwość żeby nowsza pompa vacum boscha gdzieś sie rozszczelniła i tworzyła zbyt małe podciśnienie? 

chyba faktycznie to coś z tym, bo teraz samochód osłabł jeszcze tak, jakby zmienna geometria w ogóle nie pracowała, tzn do 2000 obrotów ssmochód ma strasznego muła, dopiero później łapie kopa, gdzie wcześniej moc była już wyczuwalna od 1400/1600 obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz gdzies dziursko, to wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Problem rozwiązany - zakupiłem vacuometr, posprawdzałem co miałem posprawdzać i okazało się że wszystkiemu winna była ta gumka (łącznik) przewodów podciśnieniowych w podszybiu. Podciśnienie zgniatało delikatnie do środka i przekrzywiało powodując upust podciśnienia. Dla oka było to praktycznie niewidoczne.

Dzięki za pomoc @Dev :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...