TheRafal Opublikowano 11 Czerwca 2023 Opublikowano 11 Czerwca 2023 Witam. Zmagam się z błędem p0016 w mojej audi b7 2.0 tfsi BWE zmieniłem rozrząd przedni na Continental kpl. , rozrząd tylni INA , KFZR topran oraz zawór sterujący metzger. Rozrząd tylny złożony na porządnej blokadzie ponieważ 3 poprzedzające nadawały się na śmietnik kupiłem tesam i jest jak należy przód gmp na zegar a mimo to faluje obrotami i wyrzuca błąd p0016 . ( dolot szczelny odma zmieniona korek też). Gdzie szukać przyczyny ? P.S żeby nie zakładać kolejnego tematu czy ktoś posiada przewód metalowy od chłodzenia turbo który biegnie tuż za alternatorem pod kolektorem i łączy się przy przednim rozrządzie ?
marcinps Opublikowano 11 Czerwca 2023 Opublikowano 11 Czerwca 2023 Hej co do rozrządu jest ok choć chodzą opinie że Ina lekko się popsuła, ale topran i metzger to badziew. Na warsztacie przewinęło się tego pełno u nas i z tymi markami to loteria jedne padały po kilku dniach inne po montażu pokazywały dziwne żeczy, ale z regóły większość okazywało się badziewiem. Z mojej strony dodam jak już to oryginał albo bardzo dobry zamiennik.
afroo. Opublikowano 11 Czerwca 2023 Opublikowano 11 Czerwca 2023 14 godzin temu, TheRafal napisał(a): KFZR topran oraz zawór sterujący metzger Na takich elementach się nie oszczędza, a już w szczególności nie wkłada się tak niskiej jakości zamienników. 14 godzin temu, TheRafal napisał(a): odma zmieniona Mniemam, iż odma też w jakimś szmelcowym zamienniku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się