Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki w prawym kole A4 B6


Jano8504

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem że o tym już książki były pisane,  ale nie o tym co dolega mojej Audi. Stukanie dolega z przedniego prawego koła i uprzedzając pytania zmieniony niedawno cały zestaw zawieszenia na nowy bo przyszedł czas. Po jeździe ostatnio drogą brukową puka jak h....

 Wczoraj na kanale szukaliśmy i bujając mocno na boki widać i słychać jak puka przegub w piaście jakby był luźny??? Dziwne, skręcona jest śruba bo myślałem że może luźna, co to może być, proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążek kierowniczy sprawdź, tylko odkręć końcówkę ze zwrotnicy bo inaczej to luzu tam nie wyczujesz. W sumie to nawet i po odkręceniu możesz nie poczuć luzu jak będzie mały, ale jak będzie luźny w jabłku to i tak nadaje się do wymiany bo to będzie stukać na małych nierównościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.07.2023 o 22:04, pelonek1 napisał(a):

Drążek kierowniczy sprawdź, tylko odkręć końcówkę ze zwrotnicy bo inaczej to luzu tam nie wyczujesz. W sumie to nawet i po odkręceniu możesz nie poczuć luzu jak będzie mały, ale jak będzie luźny w jabłku to i tak nadaje się do wymiany bo to będzie stukać na małych nierównościach.

W sumie to zmieniałem cały zawias a końcówki drążka zostawiłem bo były ok, teraz nic nie zostaje tylko zmieniać i na zbieżność. Mówisz że może to dawać takie objawy i ciężko wyczuć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Jano8504 napisał(a):

W sumie to zmieniałem cały zawias a końcówki drążka zostawiłem bo były ok, teraz nic nie zostaje tylko zmieniać i na zbieżność. Mówisz że może to dawać takie objawy i ciężko wyczuć?

Drążek kierowniczy, nie końcówka drążka. W sumie to jak już zmieniać to obydwa drążki i końcówki i wtedy zbieżność. Moja nie miała luzu wyczuwalnego w ręku a po demontażu było tak, po wymianie cisza.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Drążek kierowniczy, nie końcówka drążka. W sumie to jak już zmieniać to obydwa drążki i końcówki i wtedy zbieżność. Moja nie miała luzu wyczuwalnego w ręku a po demontażu było tak, po wymianie cisza.

 

 

Ok dobra, doczytałem, będę jutro sprawdzał, dzięki za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...