Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0TDI dymi na biało


Daniel0605

Rekomendowane odpowiedzi

Witam formułowiczów dzisiaj mojemu koledzy zaczęło szwankować Audi a4 b8 quattro to znaczy,Auto ciężko odpala jak już odpali to strasznie telepie silnikiem po wciśnięciu pedału przyszpieszenia wchodzi maksymalnie na 2000 obrotów i strasznie kopci na szaro,co może być za problem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka masz problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa N276 na szynie rail.

Do weryfikacji wiązka/wtyczka. Jak są ok., to zawór do wymiany (na nowy oryginalny, tylko z ASO).

Nie wolno montować używanych zaworów regulacyjnych N276 (czyli podmiana na taki sam od kolegi nie wchodzi w grę), gdyż nie posiadają one uszczelki, a uszczelnia je tylko kołnierz/ krawędź wgryzająca (pokazane na fotce). Raz wymontowany zawór powinien być wymieniony na nowy, gdyż może być już nieszczelny po ponownym zamontowaniu.

 

 

Screenshot_20230716_093900_Opera.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo masz spaloną świecę żarową na 3 cylindrze, co może też krótko w fazie rozruchu powodować dymienie na szaro/niebieski (nieprzepalone paliwo).

Ponadto masz błąd nastawnika klap kolektora, więc albo nastawnik padł albo, jak w większości przypadków, mechanizm nastawiania (są zestawy naprawcze).

 

Ostatnim błędem jest błąd poduszki silnika ale nie ma on wpływu na problem z dymieniem i utraty mocy.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...