Daniel0605 1 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Witam formułowiczów dzisiaj mojemu koledzy zaczęło szwankować Audi a4 b8 quattro to znaczy,Auto ciężko odpala jak już odpali to strasznie telepie silnikiem po wciśnięciu pedału przyszpieszenia wchodzi maksymalnie na 2000 obrotów i strasznie kopci na szaro,co może być za problem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Kopa podłącz i zobacz błędy silnika to coś bliżej się dowiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel0605 1 Opublikowano 15 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Jutro wrzucę pełny auto scan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel0605 1 Opublikowano 16 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 Witam tak jak pisałem wrzucam skanautoscan_20230715_1031.txt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 (edytowane) Na pierwszy rzut oka masz problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa N276 na szynie rail. Do weryfikacji wiązka/wtyczka. Jak są ok., to zawór do wymiany (na nowy oryginalny, tylko z ASO). Nie wolno montować używanych zaworów regulacyjnych N276 (czyli podmiana na taki sam od kolegi nie wchodzi w grę), gdyż nie posiadają one uszczelki, a uszczelnia je tylko kołnierz/ krawędź wgryzająca (pokazane na fotce). Raz wymontowany zawór powinien być wymieniony na nowy, gdyż może być już nieszczelny po ponownym zamontowaniu. Edytowane 16 Lipca 2023 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 (edytowane) Dodatkowo masz spaloną świecę żarową na 3 cylindrze, co może też krótko w fazie rozruchu powodować dymienie na szaro/niebieski (nieprzepalone paliwo). Ponadto masz błąd nastawnika klap kolektora, więc albo nastawnik padł albo, jak w większości przypadków, mechanizm nastawiania (są zestawy naprawcze). Ostatnim błędem jest błąd poduszki silnika ale nie ma on wpływu na problem z dymieniem i utraty mocy. Edytowane 16 Lipca 2023 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel0605 1 Opublikowano 16 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 Ok dzięki Muskel1 zabiorę się za to w wolnej chwili i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się