piotrass12 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Witam serdecznie wszystkich. Chciałbym prosić o spojrzenie na te logi. Auto to a4b7 1.8t bfb po jakimś programie. Turbo po regeneracji, kata brak jest sama pucha. Wywala błąd p0299.ewidentnie ucina moc. Na zimnym zaraz po odpaleniu poszaruje, dziś wywaliło zapłon na 1 cylindrze. Jak się rozgrzeje problem ustaje I silnik chodzi równo. Wymieniona przeplywka, DV, n75. Szczelność dolotu jest ok wg mnie. Uszczelniony eżektor. 0rosze o pomoc bo już pomysły mi się kończą.LOG-01-002-033-xxx06082023 g1520.CSV LOG-01-003-020g1522-xxx.CSV LOG-01-115-118g1524-xxx.CSV LOG-01-090-093g1544-xxx.CSV LOG-01-001-003-g1543xxx.CSV LOG-01-002-033-g1541xxx.CSV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Ten program to jest tam i tak do wywalenia, łatwiej by to było na serii zdiagnozować, turbo nie doładowuje w całym zakresie, ta szczelność to na 100% jest ok? przepływka na jałowym też jakieś dziwne wartości wskazuje napewno org Boscha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrass12 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Dzięki za odpowiedź. Przeplywka jest nowa z boscha. Program ktoś gdzieś robił ale kto i jak to nie mam pojęcia. Takie już kupiłem. Sprawdzałem szczelność kilka razy, słychać było tylko bulgotanie oleju w silniku. Auto po wymianie turbo jechało bardzo ładnie, potem zaczął wyskakiwać błąd p0299 p0234. Może turbo jest źle zrobione? Proszę o pomoc bo mam problem a mechanik jest na urlopie i nie wiem czy tak można jeździć jakiś czas...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrass12 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Jeśli chodzi o kompresje to była mierzona i jest 11.5 10.5 10.5 i 11 barów. Z autem ogólnie nie było problemów aż do rozsypania się katalizatora. Przy regeneracji turbo wywalony został środek z kata. Druga sonda wywala błąd ale to podobno normalne. Czy po wywaleniu kata trzeba robić program na nowo? Po załozeniu zregenerowanej turbawki został wymieniony też zawór DV na oryginał. N75 założony zamiennik z febi ale przekładałem też stary Ori i bez zmian. Stara przeplywka pokazywała 10g mniej przy najwyższych wartościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Zrób jeszcze loga 115 z odłączona wtyczką od n75, to zadane doładowanie to i tak morderstwo wczesniej czy pozniej dla kazdej seryjnej k03 na seryjnych gratach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrass12 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Ok dziekuje, postaram się zrobić jak najszybciej log. Tylko 115? Czy cos dorzucić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrass12 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Witam, dorzucam log 115 z odpietym n75. Proszę o spojrzenie i pozdrawiam LOG-01-115 bez n75-xxx-xxx.CSV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrass12 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Sprawdzałem dziś jeszcze szczelność dolotu. Była mała na jednej z opasek ezektora. Docisnalem ja i teraz dolot wg mnie jest szczelny. Słychać tylko bulgotanie oleju. Tu jest log po usunięciu nieszczelnosci. Jest jakby trochę lepiej ale bez szalu. LOG-01-115-118-v1xxx.CSV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Sztanga w turbinie jest dobrze ustawiona, być może problem z niedoladowaniem przy niższych obr to kwestia n75, w sumie gdybyś miał normalnie zrobiony program to już teraz by nie było problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrass12 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Więc spróbować jeszcze podmienić n75? Teraz log zrobiony został na starym Ori n75. Nie zmieniałem go po wyeliminowaniu nieszczelności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrass12 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 A co wg Ciebie jest źle z tym programem? Zbyt duże doładowanie?co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Zrobić nowy program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Jak chcesz to napisz na pw pomogę ogarnać z tym programem zeby nie wyskakiwał błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się