Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki w zawieszeniu A4 B7


Marcelli51

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć potrzebuje pomocy, podczas ruszania, hamowania a czasem podczas skręcania lub gdy karoseria się przechyla w trakcie skrętu słychać pukanie w przednim zawieszeniu po lewej stronie, dodam że wszystkie wahacze, amortyzator, łącznik stabilizatora są już nowe po wymianie a stuki nadal słychać, czy miał ktoś coś podobnego??? Nie wiem co robić, na stacji diagnostycznej byłem 3 razy nic nie stwierdzili mówią że wszystko jest ok, Audi A4 B7 1,9 disel 2005 rok avant 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zawieszenie było wymieniane? Dasz radę to wejdź pod auto i zrób zdjęcie tego zestawu. Jeszcze się zdarza, że ktoś zamontuje to zawieszenie źle i skręcają wszystko na podnośniku na gotowo, przez co w momencie opuszczenia auta na koła, wszystkie tuleje automatycznie się zrywają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Langista napisał(a):

Kiedy zawieszenie było wymieniane? Dasz radę to wejdź pod auto i zrób zdjęcie tego zestawu. Jeszcze się zdarza, że ktoś zamontuje to zawieszenie źle i skręcają wszystko na podnośniku na gotowo, przez co w momencie opuszczenia auta na koła, wszystkie tuleje automatycznie się zrywają.

Mogę kolego ale dopiero w sobotę bo w tygodniu pracuje do późna.

W zeszłym tygodniu było zmienione, właśnie z powodu pukania w zawieszeniu , fakt że na dolnym wahaczu sworzeń był już wybity, ale po wymianie wszystkich elementów zawieszenia po wyjechaniu z warsztatu ten stuk nadal jest, mechanik też nie ma już pomysłu, bo stawiał na sworzeń wahacza, po wizycie na stacji diagnostycznej wynik ok wszystko w idealnym stanie, słyszałem coś o tulejach na saniach czy tam może być problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Marcelli51 napisał(a):

Mogę kolego ale dopiero w sobotę bo w tygodniu pracuje do późna.

W zeszłym tygodniu było zmienione, właśnie z powodu pukania w zawieszeniu , fakt że na dolnym wahaczu sworzeń był już wybity, ale po wymianie wszystkich elementów zawieszenia po wyjechaniu z warsztatu ten stuk nadal jest, mechanik też nie ma już pomysłu, bo stawiał na sworzeń wahacza, po wizycie na stacji diagnostycznej wynik ok wszystko w idealnym stanie, słyszałem coś o tulejach na saniach czy tam może być problem? 

Dodam że to jest taki pojedynczy stuk podczas ruszania lub hamowania, zacisk i jarzmo również sprawdziłem, wyczyściłem wszystko i nic nie ma tam luzu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiały by nie istnieć, żeby dawały taki objaw. Szkoda, że mechanik przy wymianie zawieszenia nie sprawdził sprawności amortyzatorów, bo one też mogą stukać.

 

Jak podczas ruszania i hamowania to ewidentnie wychodzi na dolne wahacze, stukają jak tuleja jest oberwana. Coś mi się wydaje że nie miałeś wymienionych tych wahaczy, lub były zamontowane źle.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Langista napisał(a):

Musiały by nie istnieć, żeby dawały taki objaw. Szkoda, że mechanik przy wymianie zawieszenia nie sprawdził sprawności amortyzatorów, bo one też mogą stukać.

 

Jak podczas ruszania i hamowania to ewidentnie wychodzi na dolne wahacze, stukają jak tuleja jest oberwana. Coś mi się wydaje że nie miałeś wymienionych tych wahaczy, lub były zamontowane źle.

Amortyzatory również były zmienione, a jeśli chodzi o wahacze to wszystko jest nowe, widziałem stare i nowe na aucie więc na pewno zmienione na nowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...